Iets boven Eur 300,- voor de twee kerstdagen, dit is voor 4-5 personen. We zijn echte Bourgondiërs dus er moet lekker gegeten en gedronken worden met kerst! Ach, vergeleken met wat ik aan kerstcadeaus kwijt was valt dit wel mee.
Van zaterdag t/m woensdag 70 euro, komen alleen nog broodjes bij die we maandag ophalen bij de bakker. We gaan kerstavond gourmetten bij mijn schoonouders & 2e kerstdag uit eten. Verder doe ik aan de lijn dus heb geen gebak & ijstaart of wijn gekocht en dat scheelt enorm
160 euro was ik kwijt inclusief een voorraad bier die ook nog voor nieuwjaar is. Vond het al een schok bij de kassa
0 euro We hebben vandaag familiefeest. En deze hele week logeren we bij mijn ouders. Eerste kerstdag gaan we naar schoonouders. En tweede kerstdag blijven we bij mijn ouders. Mijn vriend en ik gaan woensdagmiddag naar huis omdat we 4 dagen naar london gaan, onze kinderen blijven dan dus bij mijn ouders. Oudjaarsdag gaan mijn vriend en ik weer naar onze kinderen en mijn ouders waar we ook oud en nieuw gaan vieren.
Ongeveer 500 euro voor 2 dagen.... 1 dag diner met 11 personen en 1 dag met z'n 4-tjes. Maar ja alleen het vlees voor het hoofdgerecht met z'n 4-tjes is al 70 euro. Overal bijpassende wijnen bij, tja we gaan er van genieten!
wij verzorgen het eten en drinken voor oud en nieuw. voor 8 volwassenen en 2 kinderen hebben we 80 euro betaald. ik vind het nog meevallen
voor deze dagen zo rond de 200 euro denk ik.... inculsief eten voor het weekend, een borrel met hapjes eergisteren met schoonzussen en schoonmoeder en aanhang, en kerst eten
wat een leuk topic! ik ben met cadeautjes en taart besteld bij de hema ong.250 euro kwijt plus de weekboodschappen tot volgende week vrijdag. gelukkig heb ik wel een bijdrage van mijn ouders gekregen. halen jullie altijd bij de bakker en slager? ik heb vlees gewoon bij de supermarkt gehaald,taart bij de hema besteld en morgen nog even bij de aldi roomboterbroodjes halen. wat halen jullie speciaal bij de bakker? ik vind dat ook heel lekker maar een stuk duurder.
precies aan kerst weet ik eigenlijk niet, gister wel boodschappen gedaan maar daar zat ook voor nieuwjaar 2 gourmetschotels bij. was geloof ik 150 bij elkaar kwijt. 1ste zijn we overdag bij souders en savonds gaan we pizzagourmetten, das alleen pizzabodem en beleggen met van alles dus dat was niet zo duur. 2de zijn we bij mijn moeder en eten we ook daar dus alleen ontbijt gehaald en wat lekker voor op tafel als we savonds weer thuis zijn. verder eigenlijk niet iets speciaals of zo.
Wauw, wat geven sommige mensen veel uit! Maar die zullen dan ook wel een stuk uitgebreider eten dan wij doen! Ben wel benieuwd naar de bijbehorende menu's! Wij houden het echt heel simpel. Ik denk dat ik voor het eten en de hapjes misschien 20 euro heb uitgegeven.. Wij zijn alleen 1e kerstdag thuis met familie erbij
ik denk zo'n 150 euro... maar daar zat ook wasmiddel en schoonmaakmiddel en fruit bij.... valt dan best mee toch....
55 euro, alleen voor de kerst... We gaan zelf sushi maken (3 volw., 1 puber, 2 kleintjes), verder nog kreeftensoep, salades en een toetje. Ook 2x uitgebreid ontbijt zit erbij in, net als wijn en hapjes voor kerstavond, 1x eten we bij mijn ouders, dus geen kosten, behalve een kadootje...
Vrijdag de boodschappen voor de hele week (vrij tot vrij) gehaald, en was net iets meer dan 100 euro kwijt. Achteraf weer veelste veel hapjes Dus daar zal ook nog wel wat voro oud en nieuw overblijven. Wij zijn de kerstdagen en oud en nieuw gewoon thuis met zijn drietjes.
Ik heb het net uitgerekend en ik heb uitgegeven 38,60 voor 5 volwassenen en 1 kind (hapjes voor overdag/drinken en s'avonds gourmetten). Maar wij vieren kerst maar 1 dag.
Niks Eerste kerstdag zijn we uitgenodigd bij mn schoonzus. En 2e kerstdag komt mn moeder hierheen en die belde me donderdag dat zij alles al gekocht had de schat!
Hier ook niks Eerste kerstdag bij schoonouders, tweede bij mijn moeder en de dag na kerst bij mijn vader. Ben alleen wel heel veel benzine kwijt, aangezien mijn moeder op ruim 3 uur rijden woont en mijn vader ruim 2,5 uur.