Hier ongeveer 200/250 euro voor 2pers. Wij houden drie dagen lang pyama dag en kijken met zijn twee alle kerstfilms! We eten geen diner maar hebben gewoon HEEL VEEL lekkers in huis gehaald onder het motto we zien wel wat we wanneer eten!
40 euro. Eerste kerstdag ben ik alleen, weet nog niet eens wat ik dan ga eten.. 2e kerstdag zijn mijn kinderen er een omdat ik nog niet mobiel genoeg ben om te koken of lang op en stoel te zitten eten we gewoon pizza met ijs na, denk dat de meiden dat prima vinden.verder wel warme chocomel met slagroom enz..
Ik was 70,00 kwijt. Daar zit alleen eten bij voor eerste kerstdag. Tweede kerstdag laten we een buffet komen.
Haleloeja wat een geld bij sommige mensen hahaha Wij iets van 40 euro. Ex. drank. Amstel kratje in de aanbieding, halen we nu haha. Morgen eten we bij m'n ouders, overmorgen gourmetten we hier!
50 Euro, we vieren het dit jaar gewoon thuis als gezin en hebben weinig zin om heel uitgebreid te koken.
Ik zat rond 59, maar wij zijn morgen bij mn ouders. Dat was dus puur wat lekkere hapjes voor vanavond, ontbijt morgen en wat lekkere dingetjes voor ons 2 op 2e kerstdag
1ste kerstdag gaan we uit eten wat ongeveer 100euro kost 2de kerstdag gaan we sudaneea koken en waren we ongeveer 50euro voor kwijt.
was nog geen 70,00 kwijt. Morgen buffetje bij schoonouders, we nemen allemaal wat mee. woensdag gaan we zelf lekker pizza maken haha.. Verder ook wasmiddel/ vaatwas tabletten etc en eten voor vanavond en wat andere lekkere dingen. Viel me nog mee!
rond de 300 euro voor beide dagen dus! en echt riant in gekocht (mijn moeder dus haha!) met wijnen en op niets bespaard.valt dus wat dat betreft nog mee...
te veel, was erg bang dat we om zouden komen van de honger........ Er zitten echt wel dingen bij waar we nog wel even mee vooruit kunnen ( koekjes ed)
Hmm ik moest 33 afrekenen vanochtend voor het avondeten. Later nog wel wat extra dingetjes gehaald maar ik ben een boon als ik boven de 50 zit. Overigens, ik heb dus geen wijn en dergelijke gekocht want laatst 6 flessen meegekregen bij mijn vader. (Als echte bouwvakker lust hij het echt niet... Maar hij had dus 6 flessen gekregen via werk en vakbond ) En dochterlief heeft zelf koekjes gebakken. (E kerstkransjes had ik nog 2 pakjes liggen dus ook die niet gekocht) Dat scheelt al gauw een hoop geld We ontbijten altijd redelijk uitgebreid maar ik hebben hekel aan veel overtollig eten weggooien dus daar hou ik rekening mee bij de boodschappen. Er is meer dan genoeg aan lekker broodbeleg.. Maar niet zoveel dat het de rest van de week niet opkomt. Afbakbroodjes, eitje, sapje en kerststol natuurlijk. En 2e kerstdag wilde ik beef wellington maken. Maar eerste wat me opviel in de winkel is dat de stukjes ossenhaas beetje klein waren voor beef wellington. En ten tweede dat ik het toch wel weg duur vond. 10 voor 200gr vlees? Dus heb nu een heel mooi uitziend stukje rosbief voor 7 meegenomen. Van iets meer dan 500gr trouwens... Behoorlijk verschil dus. Lekker met worteltjes en aardappeltjes met camembert Liefst koop ik me trouwens suf aan kerstkransjes maar dan hebben we in maart nog kerstkransjes bij de koffie. Of ik ben begin januari spontaan 3kg zwaarder Dus de realiteit qua koekjesverbruik maar even in het oog gehouden. En bovendien kerstkoekjes gebakken en versierd met dochterlief. Die zijn toch het lekkerst want die zijn van mijn liefste meisje
Wij waren vandaag voor kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag voor al het eten, hapjes en drinken en voor 2 dagen boodschappen daarna 147,98 kwijt
Rond de 200 euro maar wel inclusief cadeautjes kids. En maand boodschappen. Wel veel lekkere dingen gehaald. Luxe chips en salade.s mmm morgen gaan we gourmetten. Maar toch meer uit gegeven dan ik wilde maar het is maar een keer kerst per jaar en heel het jaar al zuinig leven dan mag het ook eens lekker los gaan met de kerst,
Zaterdag boodschappen gedaan van dik honderd euro en vandaag weer 65 euro bij de Lidl en 90 euro bij de slager, het tikt lekker aan... 50 euro per kilo voor biefstuk, maar goed die is dan wel echt heerlijk, ik lust geen vlees , niet graag tenminste maar die wel... Jummie heb er zin in!
O dan zal ik mijn bedragen maar niet zeggen hihi ik was eh bijna 225 kwijt voor de boodschappen voor kerst en nog n paar dagen daarna oeps beetje te veel van t goede
alleen aan kerstboodschappen, 100,- (zijn 2de kerstdag niet eens thuis). Bij die 100,- zit dan wel een kerstboomtaart van 21,50. trio van vis voor op toast en trio van Garnalen bij de visboer 15,- schuimkransjes bij de Hema grote zak voor 1,- Fles Bailey, bier, wijn, bladerdeegbakjes/ragout, verschillende soorten worst, etc. Beide kerstdagen halen we eten, Vindt steengrillen/gourmetten erg leuk maar met een kleine van 1,5 vindt ik het geen doen die wil na 10 minuten uit haar stoel en gaat dan lopen klooien rond de tafel.....zit dan niet rustig meer te eten. Naar bed brengen en daarna steengrillen/gourmetten is ook geen doen aangezien ze niet wil slapen als er nog andere menen in huis zijn (te veeel lawaai, haar slaapkamer grenst aan de woonkamer). 1e kerstdag vieren we thuis met schoonouders en 2de kerstdag gaan we naar mijn zusje, zwager en nichtje.
Heb mn boodschappen in etappes gedaan. Heb voor 24 man cupcakes met botercreme gemaakt, zal daar zo'n 20,- voor kwijt zijn geweest. Vandaag zijn we bij mijn moeder, dus verder niets nodig. Boodschappen voor morgen (rollade, boontjes, sausje, aardappels, drinken toastjes e.d.) en voor 2 dagen eten was ik 50,- kwijt.