@Tupp, dat is natuurlijk ook weer zo Wij zouden als eerste kiezen voor mijn ouders , dan mijn broer en dan mijn zus , maar ja wat als mijn ouders de zorg niet op zich kunnen nemen om wat voor reden dan ook en bijv mijn broer en zijn vrouw scheiden en het ook niet kunnen, dan heb je eigenlijk alsnog niks aan je testament maargoed dan heb je altijd een WAT ALS voor ons is het vooral belangrijk dat onze kinderen in mijn kant van de familie opgevoed zullen worden en dus absoluut niet naar mijn schoonouders of schoonzus zullen gaan daar zijn wij het beide 100% over eens, maarja zonder testament is dat dus allemaal niet zo zeker
Dit is dus echt niet waar hoor Kijk maar eens op de site van de raad van kinderbescherming. Als beide ouders komen te overlijden, wordt er altijd eerst in de familie gekeken of er tot een oplossing gekomen kan worden. Lees het onderdeeltje maar eens op de site van de kinderbescherming, heel duidelijk allemaal. Ik ben van mening dat er heel veel bangmakerij verkocht wordt. Wij hebben alles open met onze familie besproken (onze ouders/broers/ en aanhang) Iedereen is van onze wensen op de hoogte, en wij hebben duidelijk beschreven wat onze wil is wat betreft de kinderen. Dit document ligt in de kluis bij mijn schoonouders. Misschien is het een andere situatie als je niet goed met je familie kunt of op 1 lijn zit. Wij vonden het zonde van het geld om dit door een notaris vast te laten leggen. Wij vinden het niet nodig. Ik ben er van overtuigd dat dit net zo duidelijk is. (Helemaal na het lezen van het stukje op de site van de kinderbescherming. ze plukken echt niet een kind zomaar uit zn vertrouwde omgeving weg als dat niet nodig is)
Net een afspraak gemaakt, voor 328,- incl. BTW. Ik zou echt offertes opvragen hoor, de vorige vroeg dik over de 400,- !