Wat kreeg je cadeau van je man na je bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door tweemeisjes, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zo herkenbaar :D

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb het deze keer beter geregeld haha deze keer krijg ik VOOR de bevalling mijn kadootje (het is een verlaat kerst / vervroegd bevallingskado) een nieuwe gouden ketting met zijn letter en een nieuw kinderkoppie eraan gemaakt (van onze dochter die dan in April geboren zal worden)

Maar ik vind het bv al net zo lief als ie een flinke reep chocolade meeneemt uit de ziekenhuiswinkel haha (dat doet ie zoiezo altijd , okay hij eet zelf een helft op maar het komt uit een goed hart haha)

3. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha ja dat doet mijn vriend dan weer wel eten kopen. Maar dat is vast omdat hij zelf zo'n snoepers is, hahaha! Altijd lekker eten kopen en voor mij ook iets meenemen dan.

4. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ik heb ook niets gekregen.
    Hij had zelfs gezegd dat hij ons huisje zou versieren met ballonnen en slingers, uiteindelijk heb ik dat een maand na haar geboorte allemaal maar zelf gedaan 8)
    Ik ben ook niet materialistisch maar een bosje bloemen of tenminste dat hij toch iets versierd zou hebben had wel gemogen denk ik dan.

5. Niet meer actief

Hij heeft mij het allermooiste cadeau gegeven wat ik maar had kunnen wensen namelijk:

De blik in zijn ogen toen hij ons zoontje zag.. Tranen..

Dat was voor mij het mooiste cadeau.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb een mooi beeld gekregen van een man, een vrouw en een kindje, echt heel mooi :)

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Goh nee hier ook niks gekregen. Maar ik wist ook helemaal niet dat dat een gebruik was eigenlijk! Maar vind het ook niet erg dat ik niks heb gekregen.
    Ja de ontroering op zijn gezicht toen onze kindjes waren geboren. Dat was een heel mooi cadeau.
    En verder de rosbief en filet americain die hij gelijk is gaan kopen... hihi!
    En natuurlijk onze twee prachtige mooie lieve grappige kindjes.

8. sevtamzel

sevtamzel Lid

5 apr 2007
    56
    0
    0
    adviseur
    almere
    Bij de geboorte van mijn dochter kreeg ik een diamantenring. Bij de geboorte van mijn zoon kreeg ik ketting en een bij behorende arband. Had niet gehoeven, maar vond het wel heel leuk.

9. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Een hele mooie zoon ;) en een hele mooie wit gouden ring met steentjes. En ik draag met trots :D .

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb daar nog nooit bij stil gestaan. ik heb niks gekregen, maar ook nog nooit verwacht of over nagedacht. hij is lief voor mij, houdt van mij en helpt me waar hij kan. hij doet weer dingen vervolgens waar ik niet mee kan helpen (verbouwd momenteel het huis). daar krijgt hij ook geen cadeau voor. jeetje, nee nooit een sieraad verwacht of zo.

11. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Ik heb iedere maand van de zwangerschap een hangertje van thomas sabo gekregen (bij de eerste maand ook een armbandje erbij).
    Na de bevalling kreeg ik een exclusiever hangertje erbij én een ketting, om de hangertjes aan vast te te maken.
    Is dus een cadeau wat gedurende de zwangerschap uitgebreid werd. En mijn collega's waren jaloers..... Iedere maand kwamen ze kijken wat ik weer gekregen had. Geweldig. En dat voor een man die normaal écht niet romantisch / attent is.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wauw..vind het ook super van hem...

Ik miet nogsteeds een ring uitzoeken...ik heb nog even de tijd ...aanbod geld totdat ze kan lopen ;)

13. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik ben nog niet bevallen maar kreeg gister een fototoestel van me vriend. voor dalijk bij de bevalling en als ons kleintje er is. we hadden er al wel 1 maar die had hij meestal in de auto liggen. en deze is helemaal voor mij alleen :p

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hier ook niks gehad haha hmmmmmmmmmmmm toch maar een beetje sturen de volgende keer

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb een superleuke zoon van hem gekregen, veel steun tijdens de bevalling, ik had een man die tijdens de weeen nog even het hele huis ging doen en taart ging halen voor als de kleine er was en ga zo maar door. Een materialistisch cadeau is niet in mijn of zijn hoofd opgekomen. De eerste foto's uit het ziekenhuis waar hij superverliefd naar zijn pasgeboren zoontje kijkt zijn voor mij de grootste cadeau's. En als ik zie hoeveel hij om zijn zoontje geeft en hoe hij met hem aan het dollen is enzo beleef ik dat cadeau iedere dag opnieuw. En het mooiste is: Ik krijg nog zo'n intens gelukkig cadeau die ook zo lang een cadeau zal zijn. En nog veel langer, net als mijn eerste cadeau.

Ik kan me goed voorstellen dat zoiets steekt als je nog bomvol hormonen zit. Het is bij de man waar je het over hebt misschien een manier om zijn liefde te laten blijken. Jouwes doet het anders.

16. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nog steeds nie bevallen maar kreeg gister wel een mooie vaas met leuke bloembollen erin.. weet nog niet wat er uit gaat komen maar dat zien we snel genoeg! :D

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb ook niks gekregen me vriend heeft me een hele week op mijn wenken bediend en alles samen met de kraamzorg gedaan dat vond ik al een heerlijk kado. Wij zijn niet zo van de kado's dat scheelt misschien al wel een hoop

18. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ik heb n mand vol met lekker cremetjes, maskertjes, voet- bad bruisballen en nog n heleboel lekkere zeepjes en dingentjes.

Hij zei: iedereen neemt n cadeautje mee voor Maya, jij krijgt n cadeautje van mij omdat jij het zo goed hebt gedaan en omdat je mijn dochter 9 maanden lang mee hebt gedragen.( hij kon het niet geloven dat zo'n hele baby in mijn buik had gepast hahaha) Staat op film... krijg er nog tranen van.

Ik vind niet dat je n cadeautje MOET krijgen maar het is zooo fijn om van je vriend/ man op dat moment iets te krijgen. je voelt je gewaardeerd en ben ook echt trots op je gezin .

liefs, Tali

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik kreeg de dag na de bevalling de letters van de naam van ons zoontje in hout voor op zijn deur (Davy).

Ik vond het een heel speciaal kado omdat het voor mij echt te maken had met dat mijn man graag ons mee naar huis wou nemen en het echt lief was want ik wou die al langer maar omdat we in een beneden duplex wonign woonden kon ik ze niet halen (want dan wil ik ze opplakken :p) en dan zou iedereen de naam al zien!

Ook heeft hij me de dag dat ik naar huis mocht (ons zoontje 1 dag later) verteld hoe trots hij op ons is en wat voor een geweldig iets het wel niet is dat ik zo sterk was tijdens de zware bevalling en daar moest ik ook wel even wat tranen door laten,ik wist het wel maar dat hij dat zo vertelde vond ik echt super en was echt super blij!

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Voor ik beviel vertelde ik mijn vriend over dit gebruik, ik las het hier voor het eerst! Eigenlijk vonden we het allebei onzin. Hij heeft er de rest van mijn zwangerschap ook geintjes over gemaakt. Maar toen ik bevallen was heeft hij een prachtig sieraad voor me gekocht: een kinderketting met plastic kralen uit de ziekenhuiswinkel. Haha wat moest ik lachen en wat een super cadeau! :)

Deel Deze Pagina