De afgelopen anderhalve week zijn er 6 tandjes doorgekomen bij onze zoon van 5,5 maand oud. eigenlijk ging het al die tijd heel goed weinig last klein beetje koorts heeft 1 x een paracetamolletje gekregen. Vandaag is die heel zielig, het ging de hele dag goed maar vanavond met warm eten ging het mis hij beet op zijn tong vanaf dat moment was niets meer goed. Het bloedde ook wel even maar meneer ging na het huilen weer gewoon verder eten, tot hij net na zijn fles lekker bij papa zat en die zegt wow over een doelpunt (rot wk ook) op tv. en hij schrikt wakker lag net in te dutten. en wat die doet weten we niet precies maar bloedden nou zijn tong helemaal nagekeken maar niets toen zag ik een stukje tandvlees wat nog net over een hoekje zat datwas losgekomen en bloedde zo. dus hij zit nu even zichzelf in de weg begint nu door te krijgen dat hij tandjes heeft. maar het was zo zielig. nu ligt hij op bed en ging hij wel lekker slapen
6 tandjes in 1,5 week?? Wow he dat zijn er veel. Wat vervelend dat hij er nu vandaag zo'n last van heeft. Soms denk ik dat ons dochtertje ook bezig is met tanden maar weet niet precies waar ik dat aan kan merken. Ze is wel heeeeeel veel aan het kwijlen, veel op d'r vingertjes bijten/sabbelen en ik heb het idee dat haar tandvlees onder wat dikker is. Sterkte met jullie zoontje, fijn dat hij nu ligt te slapen, hebben ze er minder last van.
Ja het was voor het eerst dat ik echt heb meegemaaktdat die echt aangaf pijn te hebben, was zo zielig. als ik eraan terug denk moet ik weer slikkendat mondje enz. bah gelukkig ligt hij redelijk rustig te slapen, dus hopelijk morgen weer wat minder last.
Jee ook wel heftig zeg voor jullie kleine, 6 tanden in 1,5 week. Mijn zoontje sabbelt al weken op zn handjes en kwijlt behoorlijk. Stopt alles in zn mond wat ie vastheeft. Ik dacht ook tandjes, maar er komt niks aan. Zou dit er gewoon bijhoren op deze leeftijd?
Ojee 6 in anderhalve week, ons zoontje sabbelt al weken op zijn vingers, (denk al wel 2 maand) enja hoor de laatste 2dagen erg hangerig, jammerig enz. en vandaag voelde ik een echt puntje, zijn 1ste tand begint door te komen, en ik voel nog veel meer bulten dus denk dat er ook meer door gaan komen. maar wat ik me nu af vraag he, hoe lang duurt het voor de tandjes echt helemaal door zijn, dus echt hele tandjes, ipv puntjes
Bij ons mannetje voelden we niet echt puntjes ofzo, maar de dagen voordat ze door kwamen leek wel of je ze zag zakken zeg maar en ineens waren ze er. en tot ze echt door waren heeft een dag of 4 geduurd het begint met dat je het tandvlees ziet opengaan en nu zitten er echt tandjes. en die groeien hard hier zeg. hij heeft vanmorgen alweer op zijn tongetje gebeten maar niet gehuild ja het zal nog wel 100 keer gebeuren de kom ende weken hoop dat hem nu even wat rust is gegund.