Van mijn ouders: een schetig luiertruitje (wordt eerste pakje) en een boxpakje, heel zacht. Vam mijn s.o: een nijntje sokbroekje en nijntje rompertje. In mijn schoen ook nog 3x sokjes in roze. mijn ouders zijn wel heeeeeel betrokken. Mijn moeder gaat een hoop voor me maken. Wij kopen dan zelf alle spullen en mijn moeder borduurt er dan iets liefs op (lakentjes, kruikenzakken, boxtas, etc. En mijn moeder heeft bij de kruidvat wel nog (gratis) gehaald. S.o ook trouwens. En mijn moeder heeft een extra doos gehaald bij de babydump. Over 10 dagen ben ik jarig en vraag ik ook nog spulletjes, zoals boxmobiel, maxi-cosi spanner etc.
Wij hebben van mijn ouders de kinderwagen gekregen tijdens de zwangerschap. Na de geboorte hebben we van mn schoonouders een 3 delige kinderbijbel gekregen. Van mijn opa en oma ( Hun eerste achterkleinkind ) hebben we een flink geldbedrag gekregen wat op haar spaarekening gaat.
Schoonouders: Bugaboo kinderwagen Ouders: Stokke kinderstoel, kleertjes, en kleine accessoires Van mijn zus en vriend: box Van schoonbroer en vriendin: babyfoon van Philips
Schoonouders: kinderwagen Moeder: wieg, kleertjes, deken van Koeka voor op ledikant, hemeltje en nog heeeeeeeeeeel veel meer (de schat) Vader: maxi-cosi
Van mijn ouders een kinderwagen(3delig). Van mijn schoonouders babykamer en kinderstoel. Van broertje box Van schoonzus toebehoren babykamer Echt heulllll verwend geweest.
Wij hebben echt bijna alles gekregen bij de eerste. Van mijn ouders kregen we de kinderkamer, van mijn oom en tante de kinderwagen, van mn zusje de box en van mn schoonmoeder een wipstoel en kinderstoel. We hebben eigenlijk alleen kleding hoeven kopen haha, al kregen we daar ook enorm veel van. Nu bij de tweede is het iets anders, ze komen op 1 kamer en meubels hebben we dus niet meer nodig, kinderwagen en box zijn al in bezit. Ik ben benieuwd waar ze deze keer mee komen. Al wordt het deze keer een jongen, dus we hebben nog heel veel kleertjes nodig
Mijn ouders: kinderwagen Zijn ouders: kinderkamer Met mijn moeder ben ik tijdens mijn zwangerschap regelmatig gaan winkelen en dan stond ze erop om te betalen dus we hebben ook nog een deel uitzet aan hun te danken..
En bij de geboorte: Mijn ouders: een appelboom (oogappeltje) en daarin hadden ze allemaal cadeaukaarten van Prenatal gehangen.. Zijn ouders: geld op de spaarrekening..
van mijn ouders heb ik tijdens de zwangerschap (eerste) gekregen: wandelwagen duodeken wieg en ledikant kleertjes klamboe schommelstoel voor de baby pandora ketting met een jongenskopje boxkleed woezel en pip en bij de geboorte een heel mooi pakje, en mijn zusje heeft toen een fotocollage gemaakt, die ik de volgende dag kreeg, heel mooi ingelijst etc, hangt nog steeds in de woonkamer van mijn schoonvader kregen we niets tijdens de zwangerschap, bij de geboorte storte hij 100 euro op de spaarrekening voor zoonlief, en hij stort 1 keer in de 4 a 5 maand 250 euro van schoonmoeder tijdens de zwangerschap ook niets gekregen, na de geboorte een besteksetje en een pip knuffel bij de zwangerschap van dochterlief hadden we zo goed als alles al dus kregen we een duotandem van hun en een meisjeskopje voor aan mijn pandoraketting en veel kleertjes van mijn zusje gekregen, van mijn schoonvader niets gekregen tijdens de zwangerschap bij de geboorte kreeg dochterlief 100 euro voor op haar rekening en wij kregen een fietskar van hem zodat we met beide kids konden fietsen. van schoonmoeder 1 boxpakje gekregen tijdens de zwangerschap, bij de geboorte een besteksetje en een kadopakketje van de family ( duitse zaak, slechte kwaliteit vind ik zelf)
bij geboorte 1 kregen we van mijn ouders de kinderwagen en van exschoonouders niets bij geboorte 3 (nieuwe partner) kregen we van schoonouders een groot bedrag vrij te besteden (kinderkamer, maxi cosi , eetstoel etc van gekocht) en van mijn ouders een leuke wipstoel, slaapzakjes, kleertjes en zo.
Van mijn ouders: De kinderwagen Van schoonouders: de helft van de babykamer Dat is dus tijdens mijn zwangerschap... Na de geboorte waarschijnlijk gewoon nog een kleinigheidje
Bij de eerste: mijn moeder (vader leeft niet meer): de babykamer + bekleding wieg (uit 1942), linnen voor ledikant mijn schoonouders: een digitale videocamera + spaarpot met 100 euro Bij de tweede: mijn moeder: de tripp trapp + kussentje + zandbak mijn schoonouders: flink aandeel in de Bugaboo Bee+ + spaarpot met 100 euro tussendoor geeft mijn moeder leuke (merk)kleertjes en mijn schoonouders nemen vaak wat speelgoed mee of kleertjes. Zij geven ook een paar honderd euro per jaar voor in het spaarvarken. Allemaal even prima.
Voor de geboorte van mijn ouders, de babykamer en heel veel kleertjes! Van schoonouders, de complete mutsy 4-rider Na de geboorte van mijn ouders een kraammand met van alles en nog was+ Rekening waar ze maandelijks op sparen. Van schoonouders, 100 euro voor op rekening We hebben in ieder geval genoeg gekregen en krijg trouwens nog altijd veel van mijn ouders!! Zal wel komen dat het hun eerste en tot nu toe enigste kleinkind is
Van mijn ouders: Wieg, kleertjes, zilveren bestekje, zilveren spaarpotje, Lodger bunker Van mijn schoonouders: kleertjes en de kinderstoel maar die moeten we nog gaan kopen, zal een triptrap worden
Van mijn ouders in ieder geval de box deze had ik toen voor mijn verjaardag gevraagd weet toch nooit wat te vragen, kleertjes, wipper, en een nieuw scherm voor mijn computer. Ook betalen mijn ouders elke maand de helft van mijn schoolgeld dit heb ik toen gespaard en daar de babykamer van gekocht. Schoonouders heb ik niet en van mijn zusje en haar vriend kleren en een naamtrein.
Wij zijn echt enorm verwend door onze ouders en opa en oma! Van mijn ouders hebben we een kinderwagen gekregen, een BugaBoo!!! En ook nog een mooi wipstoeltje! Van mijn vriend zijn ouders hebben we de meubeltjes van de babykamer gekregen! En van mijn opa en oma hebben we een box gekregen, boxkleed en een speeltje voor aan de box wat ronddraait Ik voel me dus echt super super super verwend. Daarnaast verwennen ze ons allemaal ook nog met leuke kleertjes en andere cadeautjes!!! En de kleine is nog niet eens geboren!! Ze is van beide ouders het eerste kleinkind en dat zullen we weten