Pfoe, zijn er veel waarvan je van een van de ouders veel krijgt en van de andere ouders totaal niks.. vraag me af waarom dat ligt.. Van mijn moeder heb ik een draagzak gekregen van Bjorn nogwat.. Van mijn vader & stiefmoeder heb ik de commode en maxi cosi gekregen Van mijn toekomstige schoonmoeder niks persoonlijks van haar zelf, maar ze heeft wel kleertjes gebracht van onze ex buren waar hun kinderen uitgegroeit waren - en dat waren er veel. Van mijn toekomstige schoonvader had een afschuwelijke tweedehandse gratis maxi cosi opgehaalt bij ene rommelmarkt gehaalt en aan ons gegeven.. Overigens van mijn opa en oma een aardig geldbedrag, en ook veel kleertjes, ook veel kleertjes van andere familie leden. En van mijn andere opa en oma kreeg ik een pretecho.. Ik werd ook letterlijk dolgebeld met Heb je dit en al heb je dat al, had ook volgensmij van 4-5 verschillende familie leden nog een kinderwagen kunnen krijgen.. alleen die hadden we gewoon lekker zelf gekocht.. Als de kleine geboren is krijg ik sowieso meer kleertjes en wat kleine dingetjes, maar dat duurt nog even
Van mijn moeder heb ik geld gekregen voor 80% van de hele uitzet . Maar ze wil niet dat ik dat verder vertel, mag alleen zeggen dat ze de kinderwagen heeft gegeven. Tja, het is wel wat al te gek... Maar ze wil het zelf erg graag, heb nooit ergens om gevraagd. Van mijn vader tot nu toe een slaapzakje. Van schoonouders leuke boekjes en wat knuffeltjes.
Van mijn ouders hebben we de kinderwagen gekregen! Echt een super cadeau, heel veel profijt van! Van mijn schoonouders hebben we een draagdoek gekregen. Heel veel gebruikt (en nog steeds).
Wat we na de geboorte krijgen heb ik echt geen idee van! Tot nu toe al een hele hoop gekregen.. Mijn ouders: Kinderwagen, maxi cosi mura 4 Wipper Sokjes Knuffeltje 1e mutsje Kleertjes Mijn vader gaat ons helpen met verven en mijn moeder gaat straks 1 dag in de week oppassen. Schoonvader (schoonmoeder helaas dit jaar overleden), schoonzus en zwager en vrienden:' Kleertjes
van mijn schoonouders een box + boxkleed en onderzijltje.. nu na de geboorte een luiertaart van mijn vader en z'n vrouw een rompertje, wasgel van zwitsal, een knuffel en celebrations voor ons zelf van m'n moeder nog niets omdat wij zelf aan moeten geven wat we willen hebben en daar nog geen tijd voor hebben gehad