Lieve meiden, Wij zijn opzoek naar een leuke, mooie luiertas. En nu wil ik van jullie graag horen welke je hebt en wat daar goed/slecht aan is etc. Eisen aan onze luiertas: - niet te casual - mannetje moet er niet mee voor schut lopen haha - veel opbergruimte
Wij hebben een luiertas bij de Prenatal gekocht. Simpele tas met wat zijvakjes. Donkerblauw, dus voor ons beiden een gewone tas. Het enige wat handig is zijn het verschoningsmatje en zo'n warmhoudtasje voor een flesje oid. Bij een volgend kindje koop ik zeker een gewone, leuke tas met zijvakjes en koop ik los die andere dingetjes. Voor de gemiddelde luiertas betaal je in verhouding een heleboel voor het idee van een "luier" tas!
ik heb gwoon een weekend tas die wel is in de aanbieding zijn bij de kruidvat... niet te groot niet te klein.
Ik heb gewoon een hele mooie grote leren tas gekocht, daar durf ik zelf ook nog gewoon mee gezien te worden
Wel goede tips maar denk dat je dan gauw voor een meer ´dames´ tas gaat. En tja mijn mannetje wil er ook mee kunnen lopen Die van de kruidvat ben ik niet zo´n fan van. al eerder gehad en ging tot 2 keer toe heeeeel gauw kapot!
Wij hebben er een van Teutonia. Mijn man heeft hem uitgezocht aangezien hij er ook mee over straat moet en het mij niet zoveel uitmaakt hoe hij eruit ziet. Moet trouwens zeggen dat ik het helemaal eens was met zijn keuze, ben alleen benieuwd hoelang hij mooi wit blijft...
Wij hebben er eentje van lief: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.shop4fans.nl/uploads/ARTICLES/articles/big/10/lief_luiertas_Dots_and_Flowers_groenroze_big_1_29072010_1631.jpg
ik heb de donkergrijze van de hema. ideaal ding. helemaal compleet en super veel vakjes, voor een mooie prijs
Ik ben op zoek naar een leuke aqua blauwe luiertas Iemand enig idee waar ik die kan vinden?? Hoop op goeie reacties xx
Ik krijg deze van mijn zussen als ons kindje is geboren!! Hij is erg leuk! Is die ook een beetje praktisch? We hebben een knalgroene bugaboo gecko, dus hij staat er denk ik heel mooi bij!
Wij hebben een tas van Kipling (met dat aapje ) gekocht in het antraciet. Heel mooi en compleet en ook helemaal mijn merk!
Ik weet niet wat je budget is maar ik heb er eentje van Ju-Ju-Be. Die hebben luiertassen in allerlei maten en kleuren. Niet goedkoop, maar ik vind 'em geweldig!! Er is een webshop, BonneBonne, waar ze te bestellen zijn.
Heb een grijs/wit geruite tas van Mix Mama's, net vanavond gekocht! Had zo 1 al op mn werk gezien bij een ouder en vond het een ruime tas met vakjes en afneembaar. Prijs vond ik ook meevallen, 39,95 euro, had nu 20 % korting bij winkel. Man vind m ook leuk dus dat scheelt! Had ook gezien met bloemen maar dit is wat stoerder voor hem
Ik heb er 3 ... een van Oilily, een van Room Seven en een van JuJuBe. Met die van JuJuBe ben ik met stip het allerblijste. Superpraktische tas, goed formaat, met veel vakjes en handige leukigheidjes (vlekafstotend, foam verschoningsmatje, zakje voor vieze kleding, mommy-pocket voor mobieltje ed). En mooi. Ik heb aan mijn kinderwagen bijbehorende clips (Be Connected), daar klik je de tas zo aan, dus geen banden meer over je kinderwagen (veel tassen kunnen daar aan trouwens). Op www.bonnebonne.nl vind je meer info over de tas.
Ik heb deze: (maar ik hem wel wat goedkoper kunnen krijgen) Weekend tas Olivia & Fifi - Spiegelburg accessoires - | Loopfietsen Little bike - earlyrider
hi ik heb mijn oude schooltas gebruikt, een gewone schoudertas, en heb een verschonings matje los gekocht bij de wibra voor 5,00. inmiddels was deze schooltas gescheurd en heb ik een leuke rood wit geruite luiertas van de hema gekocht voor 25,00