Wat krijg je bij pcos.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stephani27, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.151
    2.503
    113
    Vrouw
    Hehe ja we zijn met niet veel Belgen op dit forum. :D
    Hier gelukkig ook wel. Kreeg ook wel snel een afspraak bij fertiliteit maar bij elke ‘nieuwe’ stap moet ik weer een maand wachten…

2. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Echt hoe verzin je het.... morgen afspraak bij de gynaecoloog. Heb ik net ineens een beetje bloedverlies wat ik al in geen 70 dagen heb gehad. Word ik nu serieus ongesteld? (Zonder enige klacht, ja voel mijn onderbuik nu een beetje) dit is toch niet normaal he, hopelijk blijft het bij dat beetje?? En word ik nu niet ongesteld ivm mogelijk onderzoek morgen, dat kan dan niet inwendig worden bekeken als ik ongi zou worden neem ik aan? Ga er tot heden nog niet vanuit ivm geen klachten. Dit komt echt uit t niets..

3. Nikki25

Nikki25 Actief lid

12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Ja zul je altijd zien.. Maar ze doen ook als je ongesteld bent gewoon een echo hoor, ik heb al zoveel echo's gehad terwijl ik bloedde. Tsja... Ze zien dat elke dag. Dus voor jou is het hopelijk wel een menstruatie want dat is toch ook wel "fijn" na 70 dagen :)

Stephani27 vindt dit leuk.
  4. Stephani27

Echt typisch ja, nja dat is wel zo. Maar vraag mezelf af moest ik nu echt ongesteld worden (voel wel krampjes erger worden) of ik dan een eisprong heb gehad of dat dit geen echte menstruatie nu is gezien lengte cyclus.

5. Stephani27

Hier is pcos uit gekomen zoals mijn gevoel al dacht.
    Volgende maand nieuwe afspraak met mijn man er bij.

6. Nikki25

Nikki25 Actief lid

12 aug 2021
    272
    228
    43
    Vrouw
    Vervelend! Gelukkig redelijk op tijd erbij en is de onzekerheid nu wel weg, want de meeste vrouwen met pcos worden uiteindelijk gewoon zwanger!

Stephani27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina