Hoi meiden, Van december t/m februari heb ik aan MvM meegedaan. De volledige periode. Als bedankje zou ik nog de wikkeldeken krijgen. Deze was lange tijd niet leverbaar, maar zou eind mei weer komen. Ik heb hem echter nog niet gekregen. Heeft iemand hem wel al nageleverd gekregen?
Ik heb hem toen meteen gekregen, dat was op valentijnsdag. Misschien moet je er even achteraan bellen?
Ik heb tot halverwege februari meegedaan en had er van de week via Facebook een berichtje over gestuurd. Heel toevallig (of niet...?) zat hij gisteren in de bus!
Je zou hem nu inderdaad toch al gehad moeten hebben, goed dat je even gemaild hebt. Ik kreeg hem zo rond de 30 weken. Daarvoor heb ik een paar mailtjes gehad over de leveringsproblemen en een mail dat hij eraan zou komen. Paar weken later had ik hem binnen.
Ik moet hem ook nog krijgen.. in december meegedaan voor de volle 10 weken.. Het was echter zo.. bij deelname in december kreeg je de deken na 9 of 10 weken meedoen.. en bij deelname vanaf januari 2013 kreeg je de deken standaard gelijk.. heb toevallig ook een berichtje gestuurd via facebook..
Ik heb een mail gestuurd naar MvM. Ze geven daar aan dat de wikkeldekens bij hen geleverd zijn (vorige week) en dat ze ze nu uit gaan delen. Dit kan nog even duren zei ze?!
Dat is het berichtje dat ik terug kreeg. (afgelopen maandag) Dinsdag zat hij in de bus. Het is wel een fijn dekentje, heel zacht, en volgens mij ook best warm
Ik ben half mei begonnen en heb hem ook meteen met de intake gekregen. Is een een zachte warme deken! Zeker de moeite waard om er nog even achteraan te mailen of bellen.
Ik heb hem geleverd gekregen, laatste mvm dag was begin januari. En ik heb hem een maand geleden ongeveer gekregen.. Ook 3 mails ontvangen van ze dat ze aan het naleveren waren.
Mijn vriendin wacht ook nog steeds, ze heeft meegedaan van december tot februari, ik heb haar die van mij maar gegeven aangezien ze al bijna gaat bevallen waarschijnlijk!
Kiek jij ook nog niks gehad... Ik heb 6 weken geleden gemaild. Toen zeiden ze dat er begin juni weer geleverd zou worden. Ondertussen nog niets maar blij dat ik niet de enige ben en als ik het zo lees, kan hij best deze week komen. Het verbaast me overigens wel dat sommige meiden meteen het dekentje krijgen en anderen pas maanden later door deze leververtraging.
Ik heb ongeveer dezelfde periode mee gedaan, en kreeg ook een mailtje dat ze ze eigenlijk in mei zouden leveren. Toevallig lag hij hier gistere op de deurmat