Ik heb zo een apparaat thuis waar je baby hartje mee kan luisteren met indicator, nou is beebje vandaag erg rustig en haar. hartslag is tussen de 130/140 is dat wel variabel genoeg of moet ik vak bellen, en ook omdat ik me nie al te lekker voel duizelig misselijk en beetje hoofdpijn Gr. Kreeft
Het kan zijn dat je beebje net ligt te slapen. Je kunt er eigenlijk echt pas iets over zeggen wanneer je minimaal een half uur aan een stuk gaat meten. Want het is echt een momentopname. Maar wanneer jij zelf niet lekker bent en je vertrouwt het niet, dan moet je gewoon even bellen, voor alle zekerheid. Daar zijn ze toch voor????
De klachten die je omschrijft, daar zou ik altijd mee bellen. Gewoon voor de zekerheid, daar zijn ze voor. En ook omdat ze wat rustiger is, dus dat je haar wat minder voelt. Er is vaak niks aan de hand, maar ws gaan ze het dan even checken! Al vraag ik me af waarom je nog steeds het hartje luisterd...daar word je toch alleen maar onzeker van? Niet doen hoor! Het kan zijn dat ze rond deze periode wat minder druk worden, omdat ze steeds minder ruimte hebben. Dus zal de hartslag ook wat minder variabel zijn. (al was die bij mij altijd vrij constant bij mijn zoontje) Dat denk ik hoor...geen idee of het echt zo is! Maar bellen kan altijd! Liefs
Ze was gelukkig net weer redelijk druk en is terug gedraaid naar de linkerkant wat nu mijn duizeligheid wat afneemt gelukkig. Ik hou het nog ff in de gaten. Gr