hallo allemaal, mijn kleine van nu 1 jaar oud als ik haar luier gaat verschoenen, stink haar plas echt heel erg of het nu de plas of haar muts is weet ik neit want stinkt allebei... toch gaat ze om de dag lekker in bad en elke dag met een washandje in de ochte4nd schoonamken... drinken doet ze volgens mij ook geneog want ze oplast genoeg elka dag.. maar hoe komt dit? kan het kwaad? of wat zal het zijn? iemand ervaring? of tips?
stinkt het als amoniak zeg maar (plas dus) of naar iets anders? misschien een schimmelinfectie grtz Ramona
Nou ik heb ook Pampers maar nog nooit een stinklucht geroken. Ik zou even naar de ha gaan, wellicht inderdaad een blaasontsteking of een schimmeltje.
me vriend vind het ook stinken en als die iets ruikt dan sitnkt het echt die ruikt nooit wat.. maar gebruik huggies en heb er verder nooit problemen mee gehad.. en de muts ruikt echt naar ammoniek dus echt een sterke plas lucht net of ze te weinig drinkt het gekke is ik heb zelf ook een stink lucht maar alleen me plas maar komt omdat iz wanger bent denk ik maar zal even informeren dan bij de HA want schimmelnfectie heeft ze al heel vaker gehad maar daarbij had ze vaak uitslag en een blaasontsteking zal inderdaad kunnen maar dan moeten ze toch ook veel plassen? want dat valt wel mee niet meer dan normaal.
Het kan zijn dat ze vaker plast, maar de hoeveelheid in totaal gelijk blijft, maar dat zie je niet in een luier. Zou het ook even aan de HA vragen.