Jongste was 30 nov. jarig en met Sinterklaas heeft hij ook al het een en ander gekregen. Maar er liggen voor alle kinderen toch 2 pakjes onder de boom. De jongste krijgt: een driewieler met duwstang en een pratende hamer. Dochter: ponykamp van Lego Friends en een mandela tekenset. De oudste: spelletje voor Xbox en spannend boek. En van mijn ouders krijgen ze elk ook nog iets.
We gaan in het voorjaar verhuizen naar ons nieuwe huis en dan krijgt ze daar een schommel/speeltoestel. Van opa/oma krijgt ze wel cadeautjes voor kerst. Wat weet ik niet. Voor sinterklaas hadden we: Boekje Dribbel Puzzel boerderij Puzzel Bumba Peuter viltstiften Pop Buggy Vingerverf Poppenbedje Dvd sesamstraat
met kerst doen wij nooit kadotjes. kerst is gezellig samenzijn. sinterklaas wel groots gevierd en 8 januari is ze jarig, dan alweer kado's
Hier krijgen ze geen kado's met kerst. Met Sinterklaas zijn ze flink verwend en de oudste is 5 januari jarig, dus vind het wel goed zo. Ik geloof dat mijn moeder wel een kleinigheidje gekocht heeft voor onder de boom.
de racebaan van de toet toet serie waar ie helemaal gek van is... mijn dochter van 3,5 krijgt een poppenhuis
Hier sinterklaas uitbundig gevierd, voor kerst krijgen ze bij opa en oma wat kadootjes. De oudste krijgt een fiets (loop) en de jongste een babygym Van ons krijgen ze niets, alleen heel veel gezelligheid haha! En dikke knuffels.