Vandaag inkopen gedaan online bij toys xl. Dochter krijgt van ons Slaaptrainer van nijntje Kitty trein Play doh Voor alle opa's een douchepakket En voor de oma's en manlief moet ik nog bedenken
Onze dochter (1 jaar) krijgt een houten loopkarretje van Winnie de Pooh, voel en aai boekjes, zo'n tas enzo van Fischer Price. Wil nog wel wat bijkopen, aan de andere kant denk ik aan de kerst die ook nog komt en zij er toch niet veel besef van heeft. Daarnaast is ze onlangs jarig geweest, en heeft nu dus al een hoop! Misschien vast wat dingen kopen voor volgend jaar!
Voor elkaar geven we niets maar onze kinderen krijgen dit jaar: Dochter (3): - mega stoepkrijt - verf - waskrijtjes - lijmstiften - stickers - puzzel - ponsjes (om kleine figuurtjes uit papier te halen) Zoon (2) - echte metalen tractor (schaal 1:32) met veetrailer en 2 koeien - grote houten treinbaan Samen: Een kleine tafel met 2 stoeltjes (die ben ik op marktplaats aan het zoeken) Van Oma en opa krijgen ze ook nog wel iets, ik heb alleen geen idee wat. We stellen er ook geen limiet ofzo aan. Wijzelf houden het redelijk klein aangezien de leeftijd nog moet komen waarin ze aankomen met al die verlanglijstjes
wat veel kado's! Ik heb voor mn zoontje een boerderij van abrick gekocht (15 euro) en voor zn ene neef een set duplostenen en voor de andere neef de garage van abrick (voor de neefjes ca. 10 euro uitgegeven). Verder doen wij lootjes trekken met de volwassenen. Ik ga ervan uit dat anderen ook nog een klein kadotje voor de kleintjes kopen.
Ben ik dan de enige, die er totaal nog niet mee bezig is? Ik zie bij vele al hele waslijsten staan die al in huis zijn gehaald. Ik doet dit pas een week van te voren, en heb werkelijk nog geen idee wat ik voor de kids ga kopen, ze hebben al zoveel
Alleen de kids krijgen hier wat voor Sinterklaas, vriend/opa's/oma's nooit. Wij vieren daarentegen wel de kerst heel uitgebreid...
Hier krijgt Kaan van papa; 3 in 1 Bouw een stad tafel (Foto 1) En van mij krijgt hij; Playmobil Trein met rails (Foto2)
Dochter krijgt Play doh milkshake machine, harumika avondjurken maken, setje parfum maken, horloge met verschillende bandjes erbij, makeup koffer, geheim dagboek. Van mijn broer krijgt ze monopoly jr. Oudste zoon krijgt: PLaymobil western goudtransport, vtech kidiwatch, spookslot, smasha ballz, pilow pet dino, lego hero factory. Vn mijn broek krijgt hij bakugan draganoid collosus Jongste zoon krijgt: vtech dino, duplo trein brug, chuggington koffer wilson, buzz lightyear telefoon, pillow pet lieveheersbeestje. Ik moet nog 1 ding bijkopen. Van mijn broer krijgt hij een afstandbestuurbare auto. Verder krijgen ze nog wat kleine dingen zoals toverstiften, scheetzak, tattoos. Wat ze van mijn ouders, schoonouders, broer en tante krijgen weet ik nog. Sinterklaas is bij ons alleen voor de kinderen, we maken er wel een heel gezellige avond, samen eten, sinterklaasliedjes etc. Met alle volwassenen doen we aan kerst, en dan krijgen de kinderen ook 1 kado.
ff denken wat ik ondertussen al heb voor dochter: Magisch tekenbord, Kassa, winkelwagentje met boodschappen Winkelmandje pyama, ondergoed zaklampje Mobigo spelcomputer mickey mouse vouwpapier stickers voor neefje: ondergoed 3grote auto's vouwpapier thomas de trein kleurboek voor man: 2 donald duck pocket boekjes disney dvd donald duck spuitzakken voor in de keuken 2 rompers 5 spuugdoekjes en dan ben ik nog niet klaar voor neefje en man
onze kinderen krijgen veel te veel, ik ga het geeneens allemaal neerzetten het is zo'n lijst hahaha, heb er geen bal zin in (heel die feestdagen niet) maar vind kadootjes kopen geweldig dus mijn man heeft me even laten gaan (gotta love him!)
Dan is het zo druk overal in de winkels.. Helaas maak ik ieder jaar weer de fout een dag voor de feestdagen een winkel in te moeten, gekkenhuis!!
Ik heb het ook wel eens eind november gedaan, maar toen werd ik helemaal GEK van de drukte in de speelgoedwinkel. En nu is het qua kosten ook een beetje verdeeld, ik ben nl. eind november jarig en in december is mijn vader jarig en weer Kerst enz.
Voor onze zoon: - Duplo grote doos met letters en cijfers - Mijn eerste Ipad (touchscreen Ipad voor kindjes) En voor in zijn schoen: - Mickey mouse clubhuis boek met geluid - Twee toet toet auto's (tractor & heli, hij heeft de baan en andere auto's al). En zat nog te denken aan iets van klei met vormen... Ik en mijn vriend krijgen niks, als Dtje ouder is willen we cadeautjes onder de kerstboom leggen. Leuk om te lezen wat iedereen krijgt en geeft!
Hier nog geen kindjes maar ik denk dat wij toch iets zullen kopen voor de kindjes van mijn schoonzus. Wel iets wat bij ons blijft dan voor als ze langskomen. Voor mijn vriend gewoon wat chocolade, snoepjes enz...
Ik heb voor ons dochtertje van 3 jaar So soft pinkie Pie (die vondt ik ze leuk maar vondt hem veel te duur. Nu heb ik hem voor 19 euro bij de kruidvat ) De baby born Quad My First baby Annabel - Bedtijd Pinypon camper. En een voorleesboek van Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft Verder doe ik er nog een leuk gezelsschapspel bij, pyjamatje onderbroek en hempje slofjes. Ik zie nog wel Voor ons doen we met kerst. en voor onze jongste dochtertje heb ik de octopus voor in bad. En elefun ball popper. Verder doe ik ook een pyjamatje erbij, en verder zie ik nog wel
veel dingen zijn nu in de aanbieding.ben wel gek als ik daarmee wacht tot paar dagen van te voren dief van mn eigen portemonnee toch??
yep budget is niet zo groot en we willen graagnuttige dingetjes geven dus voor man rompers en spuugdoekjes, voor mezelf boxkleed en omslagdoeken Zo is het leuk en nuttig
Terug in nederland na tien jaar buitenland!dus de eerste keer Sinterklaas vieren met zoontje van ruim twee. Heb nog niks gekocht.ik heb niet veel ruimte.maar zoals ik hier lees kan ik beter al gaan shoppen dus...! M'n zoontje is dol op van die dieren figuurtjes, welk diertje dan ook!hij speelt er uuuuuuren mee.dus denk dat hij daar wel wat van gaat krijgen.in z'n schoen ook.verder vindt hij boekjes en tekenen erg leuk en klassiekers als duplo en playmobile. Moet nog echt even goed gaan kijken, n muziekinstrumentje voor kinderen ook leuk.