Hahah, daar heb ik helemaal nog niet over nagedacht! We hebben al wel afgesproken dat ons meisje dr schoen mag zetten en die vullen we met iets lekkers en misschien nog wel een klein cadeautje. Op pakjes avond krijgt ze wel cadeautjes maar wat weten we nog niet en we maken het ook niet te duur. Ze is dan 23 mnd dus ze zal er echt wel wat van snappen maar ook nog niet alles.. We gaan wel naar de intocht en echt grote cadeautjes krijgt ze met kerst!
Wij hebben er al eens over gepraat maar inderdaad, Keano wilt de hele speelgoedboek wel! Buiten al het meisjesgerief want roze is dom... Een echte jongen, he. Wij hebben altijd vanaf ze geboren zijn met alles meegedaan. Dus nu is Tycho net een jaar als de sint komt en hij krijgt ook zijn kadootjes. Ook vorig jaar toen hij pas geboren was hebben we hem een kadootje gegeven (kleren en een trek-aapje die geluid maakt en trilt). Vind het een zalige tijd. Die gezichtjes zijn zalig toch! Zeker nu bij Keano is dat super leuk. Wij kijken niet echt naar het budget maar kopen wel maar 2 dingen en dan bij de oma's nog elk 1tje. Dus ze krijgen in totaal 4 dingen elk. Als we iets groter kopen krijgen ze van ons maar 1 ding. Tja, hier ook alles achter elkaar. 25 oktober Tycho 1 jaar, de sint, kerst en nieuw, pasen, 2 april Keano 5 jaar!!! haha...
Ik koop nu iedere keer wat als ik in de aanbieding zie, dan is het tegen die tijd niet zo'n grote uitgave Tot nu toe heb ik een blokkendoos en een kinder-kruimeldief op de kop getikt, maar ze moet binnenkort ook geopereerd worden, dus dan gaat er natuurlijk ook nog een cadeautje af. Ik kijk wat ik tegenkom in de winkel en waarvan ik weet dat ze daar wel mee gaat spelen. Wil nog een leuk dokterssetje voor haar.
Mijn zoon wordt 10 dec 2 jaar, dus doe denk ik wat kleinere kadootjes op 5 december. Wat ik laatst al gekocht heb toen Kruidvat die 50% korting bovenop opruimingsartikelen had: Kliederschort met Ernie erop Tekenblok van Sesamstraat en ik wil hem denk ik iig nog houten blokken geven. Wij deden zelfs toen we nog geen kindje hadden nog aan schoenkadootjes voor elkaar hahaha, superleuk toch! iets van 1/2x in de week vanaf aankomst Sint tot pakjesavond. En pakjesavond vieren wij ook elk jaar voor volwassenen bij mn ouders, doen we lootjes trekken of dat ieder een kadootje voor de anderen moet kopen voor een bepaald klein bedrag. Sint is het tofste feest dat we hebben man!
hier koop sinterklaas alleen wat voor kindjes, sinterklaas is niet voor volwassene dus zou ik gewoon helemaal niets aan de volwassene geven dat maakt het super onduidelijk ... en dan klopt het ook niet.
Wij hebben gister wat kleine inkopen gedaan voor Tijn! Tot nu toe alleen wat kleine spulletjes voor in de schoen. Afgesproken dat hij die drie keer mag zetten thuis. 1 keer bij opa en oma en 1 keer bij opa. Ik heb een sinterklaaskleurboek gekocht. Een speelgoedauto, sokken met auto´s erop. Wat hij krijgt bij de opa´s en oma weet ik niet. Op pakjesavond zelf weten we het nog niet. Dit word ook drie keer gevierd. Ik wil het niet al te duur maken en hem teveel verwennen! Maar het is wel moeilijk. Als ik al dat speelgoed zie liggen in de winkels, haha. Maar het zal een pyjama zijn, iets van Duplo, cd met kindermuziek, spulletjes om te knutselen, iets om buiten mee te spelen en wat snoepjes. Voor ons kleine meisje, die dan net geboren is, doen we iets kleins. Wat weet ik nog niet? Ik weet wel dat ze alle twee ontzettend verwend gaan worden, is het niet door ons dan wel door de opa's en oma. Ach, het is maar een keer Sinterklaas in het jaar!
hier net zo, sint is voor kindjes tot 10 jaar. de pubers krijgen niks. uiteindelijk komt het overeen uit want met kerst wordt dat rechtgetrokken. het bedrag is uiteindelijk voor alle 3 hetzelfde ongeveer. alleen voor de jongste wordt het in 2 gedeeld.
Eind november ligt de nieuwe K3 cd in de winkel dus die krijgt mijn dochter sowieso met 5 december van de Sint. verder heb ik er nog niet echt over nagedacht. Zat te kijken voor een houten barbie huis maar die dingen zijn over de 100 euro en dat vind ik te duur. Vorig jaar heeft ze een poppenwagen gekregen die ook al duur was dus dit jaar iets minder. Denk miss wat barbies. Voor mijn zoontje breidt ik zijn houten treintjes uit...... tis zo moeilijk ze hebben alles al
Handig om alvast ideeën op te doen! Rick krijgt waarschijnlijk een fiets, ik vind het wel een groot kado voor sinterklaas. Maar hij is toe aan een grotere fiets en z'n broertje Thijs wil ook graag fietsen, dus kan de kleine fiets dan naar Thijs. Hij is pas in juli jarig en wordt dan 5 (Thijs wordt in juni 3) dus dat vind ik weer te lang duren en om zomaar een fiets te geven vind ik ook niet leuk. Verder weten we het nog niet, ik vind het vooral voor Thijs altijd weer lastig omdat hij speelt met het speelgoed waar Rick mee speelde en we alles dus al hebben.
Ik heb er ook al over gedacht en heb geen idee wat vragen... Hij heeft met z'n verjaardag eind juni allerlei nieuw speelgoed gekregen en dat wissel ik nu af. Wat ik wel wil vragen: - dikke kleurpotloden - kleurboek - tafeltje en stoeltje - dikkere winterpyjama Maar dan houdt m'n inspiratie op helaas... En hij krijgt op zoveel plaatsen... Ons budget is 75 euro. We zien voor hoeveel we kopen, is er budget over gaat dat z'n spaarrekening op.
Geen idee voor mijn dochter. Ze heeft al zoveel. Als de speelgoedboeken er zijn mag ze een lijstje maken. Voor onze zoon Duplo en een wishisbonebike
Ik heb ook nog geen idee, voor allebei niet eigenlijk. Isabelle is pas jarig geweest en heeft toen al vrij veel gekregen en Milan heeft ook al zoveel staan en is ook niet echt geïnteresseerd in speelgoed. Ik heb al wel even door 't intertoysboek gebladerd met hem en dan wijst hij wel vanalles aan, maar hij kan niet echt iets kiezen wat hij graag zou willen hebben. Moeilijk hoor! Gelukkig heb ik nog even de tijd.
jeetje dat zou ik echt nog niet weten hoor.... ze hebben al zoveel speelgoed dus ik ga nog eens even nadenken.... denk dat ik ze allemaal 1 ding geef die dan wat duurder is en waar ze echt wat aan hebben, mijn jongste een klein fietsje met zijwieltjes misschien.... oudste dochter wil heeel graag een ds met een dora spel.... en zoonlief van mijn man is altijd erg blij met lego....
hier gelukkig niet veel speelgoed. let daar altijd goed op dat er geen overvloed is. waar niet meer mee gespeeld wordt verkoop ik
Ik zou het niet weten voor de oudste. Ik denk iets van lego. En de jongste vind ik wel wat dingen voor. Hier gaan ze ook met sinterklaas naar alle opa´s en oma´s dat zijn er 8 en dan nog eens naar de peetooms en tante´s en dan heb je nog op mijn vriend zijn werk sint en bij me vader op het werk komt sint. Bij me broer thuis komt ook sinterklaas maar daar krijgen ze dan ook pas ons kado. Wij vieren sint eigelijk kleiner dan kerst. De grotere dingen krijgen ze hier met de kerst en dan moet ik ook eerlijk bekennen geen idee wat ik ze moet vragen, want het zijn zoveel man waar we heen gaan..
Mijn 2 kinderen hebben beide een speelgoedboek gekregen van de speelgoedwinkel (intertoys). Ze zitten nu samen op de grond met een pen alles aan te kruizen wat ze wel niet willen hebben voor Sinterklaas. Ik zelf heb nog geen idee wat ik voor ze zou kopen voor 5 dec en mijn zoontje is 6 dec nog jarig ook :S dus moet ik voor hem ook nog wat extra's kopen. Vorig jaar had ik voor beide kinderen tot 75 euro gedaan. Of wij dit jaar overheen gaan of er onder blijven weet ik nog niet. Een spel kost al gauw 30 euro, Mijn dochtertje wilt graag een fotocamara hebben nou die kost wel 70 euro....
ik vind het zon leuke tijd. Ik vier het elk jaar nog. Met mijn man met gedichtjes enzo erbij. Dus ook toen Emma nog maar een half jaar was kreeg ze een klein sinterklaascadeautje. Oo kal snapte ze er nog niks van. Vorig jaar naar de intocht geweest, Ze zat te stralen. Denk dat ze dit jaar ook weer leuk gaat vinden. Kan er nu ook iets meer over vertellen. Ik weet nog niet wat ze krijgt precies. Wacht nog op het speelgoedboek.