wat krijgen jullie kindjes voor de sint.

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Niks.. :D

Ze zijn beide in December jarig en papa en oma 1 dag vóór en een dag ná Sinterklaas! Word dan een beetje te veel van het goede..

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik was aan het denken aan iets van Vtech; een Storio, een Kidizoom of een horloge dat 'zegt' hoe laat het is...

Maar ze zijn alledrie best duur, dus ik denk er nog even over na...

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik zou het niet weten, de jongens zijn ook nog eens tussen sint en kerst jarig, dus 3x cadeau's....ik vind het echt moeilijk om wat te verzinnen. Denk dat ik het boek er maar eens bij moet pakken en zij zelf maar een lijstje moeten gaan maken wat ze van sint zouden willen. Anders weet ik het niet vind het best moeilijk, want ze vinden ook zoveel leuk.....

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Geen idee, mijn dochter is tussen de Sint en Kerst jarig...
    De grote kado's voor verjaardag ben ik al uit... Maar wat ik zelf moet verzinnen voor de Sint wordt lastig! Ze wil zelf een verrekijker en een gitaar dus dat wordt het iig al voor de Sint... En van mijn moeder vraag ik als Sint kado's nuttige dingen zoals pyama ed.

5. Only me

Only me Niet meer actief

Ik denk dat ik iets van huishoudelijke spulletjes als: een mini stofzuiger, bezempje of iets dergelijks koop. Dat vind ze helemaal het einde nu!

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    mijn vriend krijgt misschien wel van mij een kindje met sinterklaasavond.
    kan de kleine wel in de zak stoppen, zeg ik dat hij hem van sinterklaas heeft gehad.:D

7. Only me

Only me Niet meer actief

Afhankelijk een blauwe of roze strik... alsjeblieft schat!!!! :D

8. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ik heb nog geen idee!
    Ik weet dat zoonlief een Nintendo DS wil hebben.

verder eff kijken de aankomende maanden wat ze allemaal hebben.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb er net toch vast een beetje over na zitten denken en nu heb ik weer teveel ideeën voor Milan ;).

Een storio, bilibo en/of kapla.

Voor Isabelle weet ik nog niks.

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Waarschijnlijk niets. Ja, een broertje of zusje, en dan heb ik geen zin meer om sinterklaas te vieren :D

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

cool, waar haal je zoiets en wat kost het?

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Geen idee.. hij heeft alles al.. maargoed ik zal vast nog wel iets tegen komen:) mama vind alles zo leuk hihihi

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat het kost weet ik niet meer zeker, ik dacht 50 a 60 euro.
    Ze hebben m volgens mij gewoon bij Intertoys en Bart Smit, het heet de Kidiwatch van Vtech.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dat jullie daar al mee bezig zijn :$ ;) :)...moest wel lachen om dit topic.
    Maar ik weet het nog niet....zie met de tijd wel.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik weet echt nog niet wat ik ga halen. kids hebben veel te veel speelgoed. ze hebben echt alles wat ik kan bedenken van buitenspeelgoed tot ds en alles wat er tussen zit.

opbergbakken denk ik :) haha
    wil een leuk tafeltje met 2 stoeltjes geven en voor ieder een leuk bankje voor bij de tv. wil ik al lang kopen en misschien dus wel met sinterklaas. het laatste jaar dat ik er nog voor kan sparen. want met die bezuinigingen van volgend jaar kan ik nog geen euro meer opzij zetten en zal het verkopen worden van oud speelgoed voor nieuw

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nog geen idee!
    Denk voor de jongste zoiezo barbiehuis meubels verder moeten we het nog even zien.

17. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    De kidiwatch kost "maar" 25 euro bij de intertoys.

Wat mijn zoontje krijgt pfff nog lastig te zeggen dit vind ik leuk voor hem:

Tafeltent
    Winkel en leer kassa
    Plakaatverf
    Werkbank
    Plop spel dobbel dubbel
    Dierenvrienden spel (van makers kanppe koppen spel)
    Buigpoppetjes ridders en piraten
    Elekotro kiddie ebook piraten
    hamertje tik

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat horloge wat geweldig zeg dat wordh em voor onze meid. dan nog wat knutsel spul erbij en klaar zijn we weer haha. vind v tech zowiezo gewledig heb er heel veel spullen van

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb echt geen idee. Vind het al moeilijk om iets voor haar verjaardag te verzinnen.

20. tulip

tulip Niet meer actief

ikke wel hoor, heb vorig jaar even in de gaten gehouden en het speelgoed wordt eind oktober echt duurder dan eind van de zomer.

Van ons een v-tech fotocamera en waarschijnlijk een houten poppenhuis. Van mn schoonouders iig aanvulboekjes voor de bambino loco en die verzinnen zelf nog wat. Voor de rest weet ik het niet. Ze vragen mij altijd een lijstje op lijstje.nl aan te maken en kiezen daaruit.

Deel Deze Pagina