Er trekken wel veel zware buien over Nederland, geloof dat het hier net voorbij trekt. Maar ach.. de dag is nog niet voorbij.
Ik word gek van de weerverwachringen.... gisteren middag werd nog 30 graden en zonnig voorspeld hier en nu is het 20 graden en regen op komst.... daar gaat ons dagje zwembad.... arme kids.. En die lui kunnen echt niets... je zou maar horecaondernemer zijn op het strand, dan schiet je ze toch echt af!!! GRRRRRRR
Het is komkommertijd, enige nieuwswaarde is dan vaak ver te zoeken. Gister een halve pagina over een kerel die huilbaby stil krijgt door te wiegen en ssshhh te zeggen. Zou bijna het ab. Opzeggen van zulke schokkende berichten. Ga nu eerst komkommer snijden voor als het zo toch nog 38 graden wordt.
Tword sowieso wel warm, maar met regen & onweer Kzweet me nu al kapot zodra ik beweeg whaha, word nog wat vandaag. Volgens buienradar zou het hier na de ochtend droog worden, dus dan kunnen we alsnog zwemmen
Hier vanaf half 8 flinke onweer hagel en regen gehad. Nu weer wat helder maar het onweert nog wel en druppeld ook nog.
Hier zeggen ze dat het onweer over gaat,het word weeeer 32 graden en vanavond weer onweer. Zweet me nu alweer suf.
Zo te zien krijgen we af en toe een buitje hier maar het onweer en regen en alles wat ze voorspellen gaat hier voorbij als ik buienradar mag geloven. Hier nu wel heel erg bewolkt en er hangt duidelijk regen in de lucht. we gaan het zien. Zo krijg je bericht over 10 minuten regen en 5 minuten later is er helemaal niets meer te zien. dus gewoon van minuut tot minuut afwachten.
Was net even buiten maar vond het zelfs een beetje frisjes bij ons... Ben op het werk en de ramen hebben we open en het begint nu aardig te klapperen met de lamellen.
hier (emmen) aan het einde van de ochtend , flink wat gerommel gehoord, beetje regen. en dat was het ........voorlopig. afwachten maar weer
In Twente hetzelfde.. Wel lekker fris windje in de sauna Van mij mag het nog wel meer gaan regenen, lekker wat koeler! Ik ben blij dat de voorspelling van 38 graden niet door gaat!