Hij krijgt een BlueRay van Metallica, S&M. Heeft hij het al tijden over, maar hij kocht hem maar niet. Dus ik zag mijn kans... Ben normaal ook behoorlijk inspiratieloos dus tja.
Wij doen lootjes met zijn fam. En die kant kan hem flink raken, dus waarschijnlijk krijgt hij er een aardige kater bij!
PS4 maar die krijgt hij volgende week al. Is gelijk zijn cadeau voor sinterklaas, kerst, verjaar enz.
Dit jaar geven we wel een kleinigheidje voor de kerst want het is al een dure maand want we zijn ook nog eens allebei jarig in december grrr hihihi maar meestal geef ik een boxershort van bjorn borg of idd een lekker luchtje en nu wilt ie de terminator quotrology!!!
Manlief zegt hier dat jouw man een cholesterol verlagend tucje mag hebben . Hij gedraagt zich vast wel .
een schop onder zijn reet zodat hij kan gaan werken hij is dit jaar met de kerst en met oud en nieuw werken dus geen kado's hier, althans niet voor elkaar ( deden we al nooit maar goed ) voor de kids hebben we wel wat onder de boom
Mijn vriend is vlak voor kerst jarig op 21 dec. dan krijgt ie wel een cadeautje van me. Ik wil hem een sieraad geven met de naam van ons kleintje als ik wat leuks tegenkom tenminste..omdat ik weet dat hij al heel lang zoiets wil met mijn naam maar wil het dan met de naam van ons aankomend wonder doen. Met kerst hebben wij lootjes getrokken met zijn familie en de afspraak dat we alleen voor die persoon op het lootje iets kopen..