wat krijgt jou man voor vaderdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Iets van de psz

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Twee prachtige knutsels van de kids en een mooie kaart! :)

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Een fotoboek met foto's van de meiden.. Begint met een foto van de echo, foto van het geboortekaartje en de eerste foto van Eefje.. Op de helft hetzelfde maar dan van Fiene en achterin foto's van hen samen..

Oja en nog wat klein spul, pizzadeeg, mok met I love You, onderbroek... Eef vind het geweldig om cadeautjes te geven..

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.292
    11.052
    113
    Misschien wel een dochter... Zondag officieel à terme!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hier krijgt 'ie versierde zakdoeken (met textielstift).

En ik maak lekkere zoete gebakjes/hapjes die hij op bed krijgt, samen met de oudste.

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Tja.. Daar kan niemand overheen :D

Veel plezier met bevallen alvast!

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nou, dan gaan wij voor een zoon. A.s. woensdag uitgerekend, maar 't rommelt al 2 weken; dus het mag van ons/mij nu wel;)

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mijn man is zwaar verslaafd aan zijn telefoon. nu had ie het er vorige keer over dat hij de tijd zo mist dat denny bij hem op schoot in slaap viel. nu heb ik een telefoonhoes besteld met een foto van hem met een piepkleine denny slapend op zijn borst

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    deze foto gebruikt

017.jpg

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Geen idee.. Vorig jaar een Canvas geschilderd... Het is niet zon schilder... Beetje smetvrees:D

Moet nog iets verzinnen

11. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    blinky wat een lieve foto ik wil ook iets doen met een foto van mijn man en dochtertje... ik heb een vers gemaakt en daar wil ik een foto bij doen <3 ik wil er nog wat bij maar weet op het moment niet wat? misschien een slabbertje met tekst erop (iets over papa) namens mijn ongeboren zoontje :D

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij hebben uitgepakt. Ik heb 2 hele zware jaren fysiek achter de rug en hij pakt de kids volledig op. Vandaag heeft hij ook zorg verlof opgenomen omdat mijn benen niets willen, slak kan me nog inhalen zo langzaam moet ik lopen.

Dus hij krijgt:
    - ontbijt op bed (hoop ik:( dat het lukt),
    - een box met autowas spul/autobladen
    - 1 knutsel psz
    - 2 knutsels kdv
    - en een ingelijste bon voor dagje zwaluw hoeve en daarna overnachting in van der Valk almere op 23 juni.

Kids gaan dan naar mijn zusje en aangezien shannon vaak nog 1 a 2 x per nacht wakker word (en ook uit bed moet dan) is een nacht ongestoord doorslapen sowieso een cadeau;)

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Knutsel psz en 2 ondergeglitterde boxers, hij zeurde een tijdje geleden dat hij saaie boxers heeft :)

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha:p:p:D:D:D:D zal hij het weten ook.. hihi

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    lekker ontbijtje, tekening van Kim, en misschien nog iets uit de winkel

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier heeft onze dochter iets gemaakt op de peuterspeelzaal...wat ik er van heb kunnen zien geloof ik dat het een pennen bak is. Ga denk ik nog wel ff kijken in de winkel..o ja gisteren wel een kaart erbij gekocht, ook voor m'n eigen vader daar moet ik ook nog wat voor kopen pff en daar ben ik niet zo goed in.

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Inderdaad :D

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou nee..

Ik heb nu al zovaak met zoontje wat moois geknutselt of geverft, hij vind t wel leuk, maar beland in een kast en kijkt er niet meer naar om.

Dus hij kan de pot op......als zoontje op de psz wat maakt, kan hij dat straks geven...

Ik heb voor moederdag ook niets gehad..terwijl k tig keer heb laten vallen dat het bijna moederdag was..hij had best wat kunnen freubelen met zoontje. Vind ik persoonlijk hoor...

Heb ook geen ontbijtje gehad en geen bijzondere dingen gedaan.

Terwijl hij naar zijn eigen moeder zo n waarde hecht aan moederdag en ook vaderdag bij zijn pa...

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn vriend krijgt (het is zijn eerste vaderdag :D) een fotolijst met links een kader waar een foto van hem en Aiden in zit met daarboven de tekst "voor mijn lieve papa voor je eerste vaderdag" en nog wat lieve woorden. Aan de rechterkant zit een frame waar met klei twee voetafdrukjes van Aiden zitten.

Verder krijgt hij nog een portemonnee met daarop een afbeelding van Aiden.

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Verwacht je dan dat hij er maandenlang naar gaat kijken en het 'gebruikt' ? :)
    Heel eerlijk? Ik vind het super leuk en lief als ik iets leuks krijg voor moederdag wat mijn zoontje heeft geknutseld en geef het vaak even een mooi plekje, maar that's it hoor. Ik kijk er ook geen weken naar om. Betekent niet dat ik het niet mooi vind of het niet waardeer, maar ik zou niet weten wat ik er anders mee zou moeten doen?

Deel Deze Pagina