wat krijgt jou man voor vaderdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier krijgt vriend trouwens ook een knutsel van onze zoon en ik heb een boek voor hem gekocht en we hebben met alle vrouwen uit de familie geregeld dat de mannen op vaderdag met z'n allen gaan forelvissen. Wij gaan natuurlijk mee voor de gezelligheid en lekkere hapjes. Een leuke dag dus!

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    hier een nieuwe bbq en een door onze (oudste) dochter beschilderd glas

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Een weekendje Terschelling (dat is niet echt voor hem, maar voor ons drietjes) en een kadobon voor een keertje parapanten.

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Hier een vader-to-be dag. Heb, hoe afgezaagd, een rompertje met "I love papa" gekocht met een leuke kaart met mooi gedichtje erop. Ik heb met moederdag niets gekregen, maar had het ook niet verwacht en vind het ook niet erg. Ik vind het gewoon leuk om mijn man af en toe een beetje te verwennen :) Zeker als hij het niet verwacht.

5. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    iets wat gemaakt is op de psz.
    En een muismat met bij kinderen erop kan die meenemen naar zijn werk want dan mist hij zijn kindjes zo.
    En op deze manier kan hij altijd even naar ze kijken

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een bbq cadeau gedaan :) en van de kids krijgt hij een mooi knutseltje met een leuke foto er op :D

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Niks, commercieel gebeuren...Als dochterlief naar school gaat, zullen we dr aan moeten geloven, maar nu nog een jaartje niet!

8. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Een mok met een super leuke foto erop van vader en zoon!

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ik heb een mooie pen gekocht en laten graveren met de namen van de jongens. Verder nog knutsels van school en de psz.

10. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn man krijgt:
    van dochter, een op school gemaakte boekenlegger.
    van elk kind een klein cadeautje (tijdschrift, stripboek, chocola)
    en van mij een hoppediz bondolino.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kids hebben iets op de opvang en school gemaakt en vaak maken we een ontbijtje op bed. Meer doen we er niet aan.

Zulkse grote onzin, wij hoeven niet speciaal een moeder of vaderdag te hebben om te laten zien aan elkaar dat we het waarderen.

12. Linana

Linana Niet meer actief

Ontbijtje op bed, een kaart met voetafdrukje erin en een mooie foto.
    Niet duur, niet uitbundig, maar gewoon iets leuks en kleins :)

13. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Voor me man luchtje van Hugo boss en voor me vader pantoffels ja is een raar iets maar hijs wilde het zelf

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Misschien een zoon?
    Hij had eigenlijk de 12e gekomen en dan wilde ik een beker of iets dergelijks met hand en voetafdrukjes willen bestellen.

15. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    knutselwerkje gemaakt op de psz van onze dochter.
    en een kaartje, namens mij, met veel emotionele tekst waarin ik hem laat weten dat ik blij ben met hem, de papa van mijn kindjes! (telkens als ik het nalees, pik ik een traantje weg)

verder doen we er niets aan, misschien een ontbijtje op bed... zodat hij het kaartje kan lezen en het knutselwerkje van onze dochter kan uitpakken, leuk begin van de dag, maar verder een gewone zondag

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die heeft hij al gehad.:D
    Eind april zijn wij naar het optreden van de EdwinEversband geweest samen. Was ook gelijk mijn moederdagscadeautje.:p

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ontbijtje en de knutsels van de kinderen.

:)

18. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Ik geef hem een hoop liefde en aandacht... maar dat krijgt ie anders ook wel, geen vaderdag voor nodig!!

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik heb geen idee wat papa krijgt. Maar het zit mooi verpakt in een zelfgemaakt pakpapiertje en zoonlief heeft het net keurig verstopt op zijn slaapkamer.... Ben benieuwd. Hij had het over iets lekkers geloof ik :)

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Een canvas met een foto van hem en zijn dochter samen. Foto is gemaakt op vakantie en daarop geeft hij Samiya heel lief een kus :D

Deel Deze Pagina