wat krijgt jou man voor vaderdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Manlief krijgt van ons een cadeauabonnement op Landleven, een uitgebreid ontbijt en vast ook heel veel kusjes.

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Heel veel kusjes en ik heb een romper laten drukken D. <3 Papa!
    Ook hebben we een grill gekocht zodat ie kan grillen op zn skottel braai :D..

3. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niets!!!! Moet hij eerst 'vader' voor worden :D
    Hij is toevallig wel jarig morgen en ik heb hem een tomtom gekocht. Hij leent die voortdurend van vrienden of van mijn ouders dus het is tijd dat hij er zelf eentje heeft ;)

(vaderdag was hier trouwens vorige week..)

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Een knutsel van de creche en een schroevendraaierset.

Toen we die schroevendraaierset gingen kopen in de bouwmarkt, riep mijn dochter bij al het gereedschap dat ze zag steeds Papa, papa, papa.... Heel schattig, zeker omdat ze het superleuk vindt om hem te helpen met klussen in de schuur!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hij draagt altijd petjes, wilde een nieuwe halen maar kon niet slagen, heb een bon van die winkel..

nog een expo cadeau, swerelds beste vader troffee

en de kids ieder een romper aan met Ik vin jou liev papa

nog een ontbijtje en klaar hihi

ohja oudste maakt nog een tekening

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Mijn man krijgt van dochter een ingelijste tekening en van mij heeft hij al een bistrosetje voor op het balkon gehad. Haal zo nog even een kaart waar ik wat liefs op schrijf.

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    de kids hebben allebei wat geknutseld op het kdv, zo makkelijk is dat :) Verder heb ik zo'n hoedje gekocht wat nu helemaal hip is, in een soort denim stof, een leren witte, geschuurde riem en wat armbandjes. Hij werkt in de mode dus moet er altijd super gestyled uitzien. We hebben totaal niet dezelfde smaak, dus ik hoop dat ie het leuk vind :)

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    een knutselwerkje van het kdv, theaterkaartjes voor een voorstelling waar hij graag naar toe wil en natuurlijk een ontbijtje.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Het is eigenlijk voor de baby, maar ik heb een rompertje gekocht bij prenatal waarop staat: " papa ik vin jou liev "

10. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    De jongste heeft iets geknutseld opn het KDV, de oudste heeft een placemat en een kaart gemaakt op school en hij krijgt morgenvroeg een lekker ontbijtje met een eitje van "de kinderen" op bed.
    Cadeautjes hebben we afgeschaft in het kader van de recessie, maar ik vind het wel belangrijk dat de kindjes iets zelf gemaakts geven.

11. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Hier wordt hij ook in de watten gelegd, knutsel van de peuterspeelzaal, met oma heeft ze een mok beschilderd en een lekker luchtje, zal wel aan mij liggen maar vind de laatste tijd zijn luchtjes echt stinken!

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dit krijgt papa

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooi wonderbaby!!!

Mijn man heeft vandaag een overhemd en een zelfgemaakte sleutelhanger en asbak gekregen.
    Omdat mijn dochter morgen jarig is is het voor ons vandaag vaderdag.

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Thnx debby!

15. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    oudste heeft op school zakdoek met dropjes gemaakt... hoe het er precies uitziet geen idee want zit ingepakt.. en zelf heb ik er nog een zwembroek en slippers gekocht.. VL heeft altijd wel een smoesje om niet te gaan zwemmen... en nu kan dat niet meer en moet hij wel mee hahaha

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Shit is het morgen vaderdag?

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    De kinderen hebben iets geknutseld op school en het kinderdagverblijf.
    Daarnaast ben ik met ze gaan winkelen bij de 1 euro bakken van de Blokker :) allebei gewapend met hun portomonneetje hebben ze daar nog wat dingetjes uitgekozen: een set aanstekers, een stofzuigertje voor het toetsenbord, een wisser voor in de douche en een leeslampje wat je ergens op kan plakken. Totaal nutteloze cadeaus, maar de kinderen vonden het geweldig om het zelf uit te zoeken.

Van mij krijgt hij een bodygroomer.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik ga vriendlief morgen ten huwelijk vragen:)

En hij krijgt nog een luchtje en een pakket met deo en douchegel van axe en krijgt een kaart en wil kijken of ik stiekem nog iets met me dochter kan maken.

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ERG leuk gedaan!:)

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wow! succes en veel geluk!

Deel Deze Pagina