Shitterdeshit! 15 mei hebben we de sleutel gekregen van ons nieuwe huis, en 8 juni ( vorige week vrijdag ) is daar de huur opgezegt. Gezien die datum moesten we ons binnen 5 dagen inschrijven bij de gemeente. De brief voor inschrijving ( huurcontract end.. ) liggen allemaal klaar maar doordat we allemaal flink ziek zijn geweest vorige week is het er helemaal niet meer van gekomen en heb ik er niet meer aan gedacht.. Totdat ik net in mn tas keek om mn agenda te pakken en de brieven zie liggen. Levert dit nog een probleem op dat ik een paar dagen te laat ben? Hopelijk weet iemand dit
Nee hoor. Ik heb nog nooit op tijd ingeschreven. Meestal twee of meer maanden te laat. De gemeente gaat jou ook nog aanschrijven hierover als remInder. Tenminste, dat deden ze hier wel. Niet teveel zorgen maken.
Ik zou het gewoon even uitleggen en dan lijkt me dat degene die je inschrijving behandelt, ook gewoon mens is.... en dus wel enig begrip op kan brengen voor de situatie
Maakt niks uit. Hier ook pas na 3 maanden ofzo gebeurd uiteindelijk.. Heb me toen gewoon online ingeschreven en nooit wat over gehoord hoor