Hoi, Wij zijn zwanger van onze tweede dochter. Onze eerste heet Jana. Nu zijn we druk op zoek naar een naam voor ons tweede meisje. Jana is een verwijzing naar Johannes en Adriaan, zoals haar papa zn doopnaam is, en overgroot opa's heten. Nu zou ik dat heel graag met de namen van de oma's willen. Maria en Anna. Maar, vind maar niets wat echt leuk lijkt bij de naam van onze eerste. Of een naam die verwijst naar een overleden familielid die Anita heette. Vind het zo moeilijk, ben hier helemaal niet creatief in. Dus, hoop dat hier heel creatieve mensen lezen en mij een stapje in de goede richting kunnen brengen Alvast bedankt. Groetjes Bloemetje.
Rianne Marian Ania Annemarie Maar ik vind ze eerlijk gezegd allemaal niet zo bij Jana passen, dat is zo´n aparte naam .
Marianna (mar dat klinkt misschien te veel als Jana) Nikita (verwijst beetje naar Anita) Rianna/rianne maar vind ik persoonlijk niet mooi bij Jana passen
Jana en Ariana Jana en Maranta Jana en Rianna Lastig hoor, het worden al snel aparte namen, maar misschien vind je dat juist wel leuk . In Maranta zitten wel alle namen verwerkt, dat is wel heel bijzonder.
als je marantha wel mooi vind.. ken iemand die heet.. amarantha.. erg apart.. hopelijk vind je snel wat leuks!
Dank jullie wel voor jullie snelle reacties. Wij zaten zelf ook al aan Rianne te denken, maar vind het ook niet helemaal bij mekaar passen. Rianna vind ik ook mooi. Maar manlief niet. Maar dat past wel mooier bij Jana Jana is idd ook naam die je niet zo gek vaak hoort en apart ja En eigenlijk wil ik weer een aparte naam, die je niet te vaak hoort. Nina is ook leuk. T is zo moeilijk als het de tweede is, je wil het toch dat het bij elkaar past. Maar ja, hoe erg moeten namen op elkaar lijken of bij elkaar passen. Het is maar hoe je er zelf aan went misschien? Als er nog creatievelingen tussen zitten met nog suggesties? hihi, altijd welkom
Me schoonzusje heet annemarie dus schiet ook niet op. Maar wel leuk. Tamara/tamar vind ik ook leuk. Zoals jullie zien. Word nog flink denken en overleggen. Dank jullie wel voor de reacties!
Net als wat ze hier boven zeggen! Jana en Mara! Helemaak leuk! Maar je bent eruit lees ik! Ben nieuwschierig!!
Marita (Maria + Anita) Marianna / Marianna Tamara (aniTA+MARia+Anna) Annemarie Ann-Marie (Anna/Anita+Maria) Maite (Maria+Anita) Tamira Annelie Marian (Maria+Anna+Anita) Maira Ania (Anna+Anita) Ina Martina (Maria+Anita) / Tina (ANITa+anNA)