Wat kun je allemaal verkopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door conny75, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    oke meiden dan ga ik bij jullie in de leer, hahaha. Ik ben echt nog een leek op marktplaats gebied, ik zal er toch eens wat meer gebruik van gaan maken.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    als ik zoals sommige mensen die daaraan mee doen echt diep diep diep in de sh*t zit, kan ik alles wel verkopen van mn huis tot mn eigen partner ;) nee onzin maar zeker mn huis wel, mn auto, alles wat geld opleverd en mij weer een stapje verder helpt!

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Merk-kleding doet het ook heel goed op Marktplaats.
    Ik heb 2 jaar terug in een paar weken tijd zeker 6 spijkerbroeken verkocht van Gstar, Seven enz.. Kreeg er nog leuke bedragen voor ook,gemiddeld zo'n 40 euro per stuk!:)

Ook collectors-items of unieke dingen doen het goed. Ik heb een heleboel sjaals van voetbalclubs verkocht aan verzamelaars en een postcodeloterij fiets,die was binnen no time weg voor een mooie bedrag.

Kijk ook maar eens of je Suske & Wiske albums hebt liggen of andere dingen die in trek zijn bij verzamelaars. Vaak willen ze er een hoop geld voor neertellen,daar sta je nog van te kijken!

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wat me meest verbaaste is dat ik met de verhuizing er echt alles op zette. En dingen waarvan ik dacht die verkoop je nooit.
    Die waren binnen notime weg en voor een prijs waarvan je dacht, hoe is het mogelijk!
    kinderkleding verkoop ik ook goed, maar moet je er wel vaker opzetten. Wat ik daarbij heb is dat ik vaak mensen uit de wijk op bezoek krijg en dan de gaan "shoppen" in mijn bakken.
    gr brenda

Deel Deze Pagina