Vraag over nieuwe vaatwasser

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoiled, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hoiii,

Hoop dat iemand me kan helpen. Afgelopen vrijdag werd hier onze nieuwe vaatwasser geleverd, maar zonder verpakking. Mijn man had hem aangenomen. Ik vond vreemd dat hij zonder verpakking zat, dus ik belde met het bedrijf. 'Ja, mevrouw. Dat is standaard dat ze uit de verpakking worden gehaald, want anders kunnen de bezorgers hem moeilijk tillen.'
    Gister deed ik even de binnenkant controleren (eerder kwam ik er niet aan toe), zie ik allemaal opgedroogde waterspetters op de deur van de vaatwasser. Vanochtend weer gebeld:'Ja, dat kan. Hij wordt in het fabriek getest, dus dat klopt.'

Is dit idd normaal? Of heb ik gewoon een tweedehandsje gekregen?

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Is heel normaal. In de fabriek wordt iedere vaatwasser getest. Die van ons zat wel in de verpakking, maar zelfs daar kwam nog water uitlopen.

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Dat van die waterdruppels klopt inderdaad. Toen m'n nieuwe wasmachine gebracht werd hebben ze hem buiten uitgepakt en zonder verpakking naar binnen gebracht. In de verpakking zijn ze inderdaad moeilijk hanteerbaar.

Maar hoe ruikt ie van binnen, meestal ruikt nieuw witgoed naar plastic.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Klopt hoor, onze nieuwe vaatwassers had ook van die waterspetters. De monteur legde toen uit dat het komt omdat 'ie in de fabriek getest wordt.

5. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Oh bedankt voor de reacties. Voel me opgelucht!

Ga straks nog ff ruiken:D

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja klopt hoor. zelfde als een strijkijzer. heb ik ook weleesn gehad. doos helemaal netjes dicht. zat ook wat water in

Deel Deze Pagina