Hoi meiden, Sinds 4dagen ongeveer ben ik vrijwel constant duizelig. Als ik even mn hoofd omdraai zie ik al sterretjes, zelfs als ik gewoon rustig zit! Word hier helemaal gek van, zit namelijk ook in een verhuizing en het belemmerd me wel.. Iemand tips?
Misschien heb je een tekort aan ijzer of een te lage bloeddruk, verstandig om ff na te laten kijken. In ieder geval goed opletten dat je goed je vlees eet en groene groenten. Pindakaas en appelstroop zijn ook goede ijzerbommetjes..... Mocht t je bloeddruk zijn dan dropjes eten en zoethoutthee drinken... Sterkte!
sterretjes? ff vk bellen.. kan met eventuele zwangerschapvergiftiging te maken hebben... wil je niet bang maken, maar bel maar even..
Idd, ff bellen. Sterretjes zien en veel duizelig kan ook juist op hoge bloeddruk wijzen. Hoeft niet per se te laag te zijn dan.
ik zie ook vaak sterretjes, maar heb lage bloeddruk, ijzergehalte is hoog enzovoorts. bij mij hoort het erbij dus want volgens de vk is er niets aan de hand verder.
Ik heb er mijn hele zwangerschap al last van. Bij mij komt het door mijn lage bloeddruk, is alleen voor mijzelf vervelend, maar de kleine heeft er gelukkig geen last van! Zout eten en zorgen dat je regelmatig eet kan helpen...maakte voor mij helaas weinig verschil.
dat is waar. Maar als je nog niet zeker weet of ie te hoog of te laag is zou ik niet extea zout gaan eten Ik had ook duizelingen, zag sterretjes en had wel te hoge bloeddruk.. dus beter om het te laten checken!
Bedankt voor de tips! Krijg nu ineens sinds ongeveer 30min ook ontzettende buikpijn, bovenin ontzettende steken en onderin alsof ik ongesteld ben ofzo, trekt ook naar mn benen. Nu maar helemaal bellen denk ik ben als de dood dat het weeen zijn ofzo?! Maak me wel zorgen nu...
Meis, je moet echt ff bellen hoor! Dit is maar een forum waar iedereen zijn eigen mening/tips/adviezen heeft, maar de VK is degene die jou kan helpen!!!!