Wat kun je hiertegen doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hester, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Als ik lekker in bed lig, krijg ik vaak een harde buik 's ochtends maar ook wel 's avonds. :( Wie heeft dit ook? En kan ik er iets aan doen of is het niet erg?

Als ik overdag aan het werk ben, let ik er natuurlijk helemaal niet op, dus misschien heb ik het dan ook wel, maar ik merk het dus alleen als ik eens rustig ga liggen.

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb het ook vaak als ik net in bed lig.
    Geen idee wat je ertegen kunt doen. Echt vervelend voelen ze niet, alleen m'n buik is hard.
    Hoort erbij... Enne als je niet zwanger bent trekt je baarmoeder ook zo'n 10x per dag samen. En nu voel je dat, normaal niet. En nu is het ook meer natuurlijk...

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Harde buiken zijn een goede oefening voor je baarmoeder. Pas als ze zeer doen, is het een teken om rustiger aan te doen.
    Als ik er echt last van hebt, helpt het bij mij om diep en rustig te ademen. Ik kan ze dan wegademen. Maar in principe horen harde buiken er gewoon bij.

4. Hester

Hester Niet meer actief

Ok, thanks voor jullie antwoorden!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb het ook als ik net in bed lig, is volgens mijn VK volledig normaal, dus neits om je zorgen over te maken.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heb het idd savonds als ik in bed lig ook....

no worries hoort erbij

7. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Ik heb ook last van harde buiken vooral na een dag werken merk ik het heel goed
    ik ben 19 weken zwanger vindt het erg vroeg om nu af en toe harde buiken te hebben maar zal wel erbij horen!
    susses iedereen!

8. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    ik had ook vaak s'avond in bed een harde buik, overdag had ik het niet zo in de gaten want dan was ik aan het werk. maar vanaf 16 weken is je baarmoeder al aan het oefenen dus dat zijn de harde buiken. dus dat hoord er bij. je moet natuurlijk wel in de gaten houden dat ze niet regelmatig komen en gaan. succes met zwanger zijn...

Deel Deze Pagina