nou, het zal mij benieuwen. weet wel heel goed wat je zelf wilt. als hij de kleine erkent zal zijn vriendin ook met de kleine te maken krijgen...ik wou haar echt niet bij mijn kindje!mijn situatie was wel anders. via de belasting krijg je ook meer terug als je echt alleen voor je kindje zorgt. mocht je later een lieve vriend krijgen kan je toestemming geven voor zijn naam en mocht je ex echt lief zijn voor jullie kindje kan hij je kindje altijd nog later erkennen en zijn achternaam geven. ik heb er toen veel met mijn vader over gesproken en ben blij dat ik alleen ouder was van mijn zoontje.ben nu inmiddels getrouwd en mijn zoontje draagt mijn mans naam.zijn biologische vader kijkt niet naar m om.zijn ouders ook niet terwijl die nog geen 10 meter bij mij vandaan wonen. succes
De kleine krijgt zeker zijn achternaam niet, dat doe ik har niet aan. Hij heeft echt rare achternaam (hihi) en ik heb ook niets met zijn naam. Verder zal hij niet zo heel veel te beslissen hebben hoor, ik heb al een naam, dus daar heeft hij ook geen inbreng meer in.
Zo de kogel is door de kerk, paps heeft vandaag officieel laten weten niets met de baby te maken te willen hebben. Hij zegt dat hij er niets mee heeft. Ben eigenlijk wel blij met zijn beslissing, al zal hij het moeilijker krijgen dan ik. Hij kan me elke dag tegenkomen.
Het is vast en zeker af en toe erg zwaar alleen maar wel prettig dat je nu weet waar je aan toe bent. Geniet lekker van je zwangerschap en straks van je kleine meid.
hoi anne, eindelijk weet je waar je aan toe bent. het is niet niets om je kleine alleen op te voeden maar als je ziet wat je er straks voor terug krijgt... je wordt er ook heel sterk door. de vader zal het best moeilijk krijgen als ie jullie straks samen ziet. ik kwam mijn ex pas tegen en boos dat ie was omdat wij daar liepen waar hij ook moest zijn!nu moet k er om lachen maar dat heeft een tijd geduurd. meid geniet straks lekker van je kleine je zal je meisje niet hoeven delen en soms is dat best lekker. liefs kristy