Ik heb me aangemeld voor de Blije Doos. Via de mail kreeg ik in het begin veel ongewenste mail binnen, maar heb me direct uitgeschreven. Nu word ik per post 'lastiggevallen' door Reader's Digest. Ik stuur alles retour met het verzoek me uit hun bestand te verwijderen. Hopelijk werkt het! Ik heb dus wel een beetje spijt van mijn aanmelding...
ja dat zijn sokjes enne als ik post krijg nou doe k niet moeilijk over krijg per week ook zoveel folders enzo, whoppa mik bij oud papier
Ik had gisteren al een telefoontje van Felicitas. Of ik ook een abonnement wilde op ouders van nu. Ik zei dat ik het blad verder niet kende, en het eerst een keer wilde lezen voor ik me abonneerde. Maar ik kreeg het gevoel dat ze dat raar vond, want het was zo'n super aanbieding Uhh ja, ik ga een abonnement nemen op een blad dat ik nog nooit heb gelezen, dat is wel logisch Nou ben benieuwd of ik nog meer telefoontjes krijg
leuk! Dan dus het eerste dingetje.. de sokjes hahah... vriendlief had laatst uit amerika (toen ik nog niet zwanger was) een slabber mee genomen met daarop I've got the smells of my dad and the looks from my mommy.. hahah.. dat ik voor nu ook de enige dingen die ik in huis heb voor "later" haha.. maaja is ook nog vroeg en pril he...