Wat kun je verwachten bij melding Veilig Thuis?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Krabje, 9 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breister

    breister Fanatiek lid

    9 aug 2019
    3.429
    693
    113
    Vrouw
    Ach... had het zo anders voor je gehoopt... Hele dikke knuffel. Heb je een beetje kunnen opkrabbelen hierna? Of valt het gewoon even zwaar tegen? Wat ik me ook kan voorstellen.
     
  2. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Tja wat moet ik er van zeggen. Ik kan hier niks aan doen, het ligt niet in onze handen. Ik had hem gewaarschuwd dat ik hem de volgende keer op het politiebureau zou afzetten. Aangezien hij niet meeging heb ik 112 gebeld en de melding gemaakt.
    Gisteren heel gesprek met de ambulant hulpverlener gehad. Ik weet het niet meer hoor
     
  3. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.521
    16.095
    113
    Vrouw
    Vooral onthouden !

    Wil je delen, wat er dan juist zo fout loopt, dat jullie genoodzaakt zijn de 112 te bellen ?
    Indien niet, geen probleem hoor.

    Alvast veel sterkte.
     
  4. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Nee ik wil het niet delen. Het is gedrag wat absoluut niet door de beugel kan en ik als ouder schaam me er dood voor dat hij dit doet
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  5. breister

    breister Fanatiek lid

    9 aug 2019
    3.429
    693
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel... Wellicht moeilijk geweest om te doen want je kind enzo.. Maar je weet zelf wanneer zoiets de beste beslissing is voor de situatie. Dikke knuffel nogmaals
     
  6. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.856
    10.781
    113
    Hoe is nu de verstandhouding tussen jou en je zoon? Ik kan mij voorstellen dat dit wel wat los heeft gemaakt.
     
  7. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Hij is en blijft mijn kind. Ik keur zijn gedrag af, niet hem.
    Ik weet ook dat het in zijn hoofd echt anders werkt dan bij een "normaal" mens, ik weet ook niet of hij het echt bewust allemaal doet. Oorzaak en gevolg kan hij niet overzien helaas
     
  8. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Gelukkig komt het niet voor strafvervolging maar moet zoon wel op het bureau komen voor een pittig gesprek met Oom Agent. Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren
     
  9. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.710
    1.898
    113
    Heeft het gesprek inmiddels plaatsgevonden? En hoe was dat voor jouw zoon? Mocht jij er bij zijn?
     
  10. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Gesprek is volgende week maandag. Ik heb de laatste 2 uur vrijgenomen voor dat gesprek. Ook man zal bij dit gesprek aanwezig zijn.
    Ik heb nog geen idee wat we er van kunnen verwachten. Ik hoop dat ogen geopend worden en ik voor mijn gevoel niet meer tegen een muur sta te praten.
     
    cosdy vindt dit leuk.
  11. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Inmiddels is bij de gemeente duidelijk dat de ambulant hulpverlener die nu al 1,6 jaar bij ons thuiskomt niet de juiste hulpverlener is...goh??
    Nu wachten we maar weer op iemand die zoon wel de hulp kan geven die hij nodig heeft
     
  12. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.633
    26.229
    113
    Vrouw
    Weer wachten... :(
     
  13. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Pfff daar zijn we heel goed in geworden de laatste jaren
     
  14. Zeebra

    Zeebra Bekend lid

    5 aug 2020
    826
    1.107
    93
    Vrouw
    Jeetje kwam nu per abuis je topic weer tegen…
    Wat een hartverscheurende ontwikkelingen allemaal…

    Ik hoop zo voor jullie dat de juiste hulp er eindelijk gaat komen!

    Stond vandaag (kan ook gisteren zijn geweest) ook een artikel in de krant dat de jeugd steeds minder en te laat hulp krijgt waardoor steeds verder ontsporen. Zo jammer.
     
  15. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.539
    3.233
    113
    Vrouw
    Hoe is het inmiddels met jullie? Ik kijk regelmatig nog even in je topic of er een update is. Al snap ik dat jullie wel andere dingen aan je hoofd hebben. Weet in ieder geval dat er aan jullie gedacht word!
     
    Krabje vindt dit leuk.
  16. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Op dit moment is het vrij rustig. We zijn nog steeds aan het wachten op de andere partij die de ambulant hulpverlener moet overnemen.
    Zoon doet het aardig goed, ook op school. Resultaten zijn daar ook aardig goed.
     
  17. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.539
    3.233
    113
    Vrouw
    Sorry voor de late reactie.:oops:
    Fijn dat het vrij rustig is nu, mag ook wel een keer.
    Hopelijk hebben jullie snel de passende hulp!
     
  18. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.419
    1.859
    113
    Vandaag weer de ontdekking dat zoon geld heeft weggehaald. Alles wat we doen lijkt niet te helpen. Vanmorgen had zoon een afspraak bij de huisarts voor iets anders. Dus met de huisarts gesproken en verteld dat het zo lang duurt. Hij wou de regisseur van de gemeente bellen.
    Uiteindelijk heb ik de regisseur ook een terugbelverzoek gedaan. Man heeft vanmiddag gebeld en weer kregen we ze niet te pakken en werd er vanuit de gemeente opgehangen omdat man boos werd. Uiteindelijk heeft man de ambulant hulpverlener gebeld en hem gevraagd of hij de regisseur kon bellen om te vragen of wij gebeld kunnen worden. De hulpverlener heeft het mobiele nummer van de regisseur en dat wist ik. Binnen 5 minuten werden we gebeld.....
    Alles op tafel gegooid en verteld dat et nu echt eens spoed achter moet komen. Ik ben er zo moe van dat ik zelf overal achteraan moet. We gaan het zien hoe het nu gaat
     
  19. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.710
    1.898
    113
    Heel veel sterkte. Lijkt me zo frustrerend om iedere keer gevoelsmatig weer terug bij af te zijn
     
  20. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.798
    2.725
    113
    Noord-Holland
    Wat verdrietig dat het nog steeds niet goed loopt. En schandalig dat je na 1,5 jaar nog steeds bedelt om hulp... heel veel sterkte weer!
     
    Neuzeke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina