Ik herken dat gevoel. Hartstikke leuk dat mensen vinden dat je het goed doet, maar ik zie nog steeds mijn kind weg zinken in de modder wegzinken, dus wat koop ik ervoor? Ik hoop dat de hulp nu eindelijk goed op gang komt en dat jullie de weg naar boven kunnen vinden.
En toen ging het echt mis dit weekend.verwqcht zomaar dat de politie zo weer een melding doet bij vt. Ik heb echt de bodem van de put geraakt, ik weet er weinig meet van maar zoon heeft me dit weekend het mes uit mijn handen gehaald en politie laten komen. Ik ben dit weekend bij de crisis dienst geweest. Rustgevende medicatie gekregen en kon weer naar huis. Vanmiddag moet ik naar mediant toe naar mijn eige behandelaar. Ik kan echt niet meer
Wat verschrikkelijk. Gelukkig is het niet te ver gegaan maar dit kan inderdaad niet zo doorgaan. Nu heeft niet alleen jouw zoon hulp nodig maar jij misschien nog wel meer.
Wat verdrietig dat het zo ver heeft kunnen komen. Ik hoop dat ze nu zo snel mogelijk hulp voor jullie regelen. Dit kan niet zo door gaan. Heel veel sterkte
Om uit het cirkel te komen is het misschien wel nodig voor een opname voor je zoon. En voor jou en man intensieve hulp. Er moet nu actie komen je gaat kapot. Even een vraagje wilde zoon jou iets doen of jij je zelf? Dochter heeft ook opgenomen gezeten en in de periode zijn wij beide tot rust gekomen en kregen we vooral bevestiging van dochter haar doen en laten. Waarom ze zo deed etc. Het is niet leuk maar dit is denk ik wel even nodig.
Knuffel ❤️ hoop dat je een beetje tot rust komt..veel sterkte. Zou je behandelaar nog invloed kunnen uitoefenen bij de gemeente eventueel? Werk zelf in de hulpverlening maar merk dat behandelaren wat sneller serieus genomen worden.
Wat heftig! Duidelijk dat je niet meer kan. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Misschien tijdelijk even uit huis? Bij je ouders? Even op adem komen?
Ik zit voor nu even bij mijn vader. Even uit de thuis situatie. Even rust voor mij. Heb vandaag van de huisarts andere slaapmiddelen gekregen, morgen heb ik een gesprek bij de psychiater voor medicatie. Deze week nog terug komen bij mediant en eind van de week ook weer naar de huisarts. Ze houden me goed in de gaten
Wat frusterend dat jullie zo dringend hulp nodig hebben en het maar niet opschiet. Hopelijk helpt het jou dat je even uit de situatie bent. Heel veel sterkte!!
Ik wil niet zomaar wegklikken, vreselijk dat het zo ver moest komen. Ik hoop dat er snel passende hulp voor jullie beide komt! Hele dikke knuffel en veel sterkte!!