ineens kortere cyclus en start ivf/icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tammie87, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    hi

Ik had van de week de intake gehad voor ivf/icsi en daar moest ik bij de verpleegkundeige doorgeven hoeveel dagen mijn cyclus is zodat ze alvast de week van de punctie kunnen vastzetten. het is wel een fictieve week zei ze. Ik heb doorgegeven dat mijn cyclus altijd 33/34 dagen is. ik zou dan 28/29 april ongesteld worden, dan mag ik nog niet beginnen want dat zat vol dus zou ik de volgende beginnen dus 33 dagen later zou dan 3o/31 mei worden. Maar nu is mijn eisprong een week eerder geweest ineens dus wordt ik ook een week eerder ongesteld, nu weet ik dus niet hoe het volgende maand zal zijn.
    nu ben ik bang dat ik dan ook een kortere cyclus heb en dus een week/ anderhalve week eerder zou beginnen. dat zou natuurlijk erg fijn zijn maar nu ben ik bang dat het dan ineens vol zit en dan nog een maand moet wachten.

wie heeft ook in deze situatie gezeten?

wat moet ik doen? gewoon mijn menstuatie volgende week afwachten en dan even bellen? of mijn tweede menstruatie afwachten en dan pas bellen. (dan ben ik bang dat ze zeggen, een week te vroeg? maar dan zit het vol.)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Als ik jou was zou ik morgen even bellen en de situatie voorleggen. Wie weet mag je toch eerder al beginnen.

Deel Deze Pagina