zoooo zenuwachtig!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bliek, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi, ik ben zo zenuwachtig. Ik weet nog helemaal niets, maar we zijn deze maand flink aan het klussen geweest! dus.... gewoon ff mn ei kwijt. Ik werk samen met mn vader en ik had vandaag echt elke keer als ik m zag dat ik begon te glunderen. gewoon om het feit dat we weer bezig zijn, gek joh!
    Ik wens jullie allemaal veel succes! En bedankt!

liefs bliek

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Haj Bliek,

Ik weet precies hoe je je voelt. Het wordt voor ons - als het raak is - ons eerste kindje en voor mijn ouder hun eerste kleinkind en voor mijn grootouder hun eerste achterkleinkind. Iedere keer als ik mijn moeder zie zou ik graag met haar willen kletsen, maar mijn man en ik hebben besloten aan niemand te zeggen dat we bezig zijn. Een aantal goede vrienden weten het al wel, maar ik wil nog niets tegen mijn ouders zeggen, want ze kunnen nog wel eens erg ongeduldig zijn ;) (vooral mijn vader)

Officieel (?) mag ik morgen testen, maar ik wil pas woensdag testen, want dan weet ik zeker dat ik over datum ben, maar het is echt moeilijk om niet ter plekke die stick te pakken...

IK BEN ZENUWACHTIG!

Jedid-Jah

3. Niet meer actief

Hoi Bliek,

ik herken dat glunderen een beetje.
    Ik heb het alleen met me vriend als we het hebben over een mogelijke zwangerschap of als ik eraan denk en dan kan ik me grijns niet inhouden heeeel TYPISCH!

Dus wie weet he zegt het bij ons allebei wel wat ;)

Groetjes!

Deel Deze Pagina