Hallo meiden Jammer genoeg kom ik niet met het nieuws dat ik zwanger ben maar ook nog niet ongi. Ik heb nu bijna een cyclus van 50 dagen dus dat is erg lang he. Nu zit ik erg in het dubio of ik naar de huisarts moet of niet want eigenlijk weet ik al een beetje wat hij gaat zeggen,dat ik nog maar even moet wachten en dat het normaal is dat mijn ongi zo lang uit blijft. Ik heb best een aardige huisarts maar met weinig woorden dus dan ben ik zo uit gesproken en dat houd mij ook een beetje tegen om niet te gaan. Ik weet dat ik het besluit om naar de huisarts te gaan zelf moet nemen maar adviseren julie mij dat ook en zijn er meer meiden die naar de huisarts zijn geweest omdat hun ongi uit bleef en wat kregen julie te horen? Ik heb nu 4 keer getest en steeds negatief dus wel balen maar ja niets aan te doen. Wel heb ik last van een onwijs vette huid waar ik nu wat voor heb gekocht en pijn in mijn borsten soms en ik voel steken en krampjes bij mijn eierstokken dus er is van alles aan de hand in mijn lichaam. Ik vind het niet belangerijk om meteen zwanger te zijn want dan gaan we gewoon naar de tweede ronde maar waar blijft die ongi daar baal ik zo van. Dan kunnen we ook weer gewoon verder. Doei Teddy.
Hoi Teddy, Misschien toch een idee om naar de HA te gaan, als je zoveel last hebt. Ik ben zelf in september 2005 gestopt met de pil en in mei dit jaar naar de HA gegaan, deze heeft me doorverwezen, bleek dat mijn stofwisseling niet in orde was. Ik heb wel 2 x clomid gehad, zonder resultaat. De gyn besloot toen om eerst mijn eigen menstruatie op gang te laten komen (had wel medicijnen voor de stofwisseling), nu in september ben ik eindelijk uit mijn eigen ongesteld geworden en heb net een kuur clomid achter de rug, morgen mag ik terug. Maar ik zou als ik jou was, wel naar de HA gaan het kan ook iets anders zijn, dan kun je er maar beter op tijd bij zijn. groetjes en succes
Tja meid, ik zou toch maar even naar de huisarts gaan. effe checken. misschien is het met wat pilletjes zo verholpen Aoife
Lees mijn post over monnikspeper even hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=19911 Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb van meerdere mensen vernomen dat het helpt. Wellicht bij jou ook, je weet het nooit! Maar langs de HA gaan kan nooit geen kwaad lijkt me. Succes!
Bedankt meiden voor julie reactie en advies maar ik denk toch maar dat ik naar de huisarts ga dan heb ik wat meer zekerheid. Mischien is mijn stofwisseling ook in de war. Teddy.
He wat balen Teddy. we zaten samen in jouw topic over het gaan testen. Ik zou als ik jou was toch even een bezoekje aan de arts wagen. Misschien zegt hij idd dat je nog even moet afwachten, maar wie weet kan hij je ook wel geruststellen. Mijn duimen draaien dat je snel uit jezelf toch ongesteld gaat worden! Liefs Manuela
Hoi teddy, Ik zit nu op dag 41 van mijn eerste cyclus na de pil. Heb ook geen idee wanneer het gaat komen. Ben niet zwanger, zover is zeker. Ik denk dat ik ook rond dag 50 eens een afspraak maak bij de HA, als is het alleen maar om mezelf gerust te stellen en later niet hoef te verwijten, dat ik te lang gewacht heb. Verder ga ik die monnikspeper een halen, baat het niet dan schaadt het niet. toch?
Hallo Manuela leuk dat je reageert ik denk wel eens aan je hoe het er mee is. Ik zie dat je bijna je eisprong hebt spannend he alemaal. Ik duim heel hard voor je dat je zwanger mag zijn dat lijkt mij geweldig voor jou en je vriend of man(weet niet of je getrouwd bent) Ja balen he dat het bij mij zo gaat ik baal zo erg en heb er soms wel wat verdriet van en dan niet dat ik nog niet zwanger ben want dat komt wel denk ik maar die onzekerheid dat word ik nu wel zat hoor. Ja we zaten samen op een lijn wat betreft de cyclus maar nu ben jij mij voor en daarom hoop ik dat het met jou voorspoedig mag verlopen. En natuurlijk ook voor alle andere nog niet zwangere meiden natuurlijk. Dikke knuffel van mij en tot snel hoop ik,ik probeer wat minder hier te zijn tot dat ik wat zekerheid heb. Doei Teddy.