emo-muts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pattie007, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben op dit moment dus echt een emo-muts!
    Gisteren zat ik bij mijn moeder en wij hadden het over van alles en nog wat en zo uit het niets schiet ik helemaal vol.
    Ik merk de laatse paar dagen dat ik dit vaker heb, en gelukkig kan ik het vaak wel onderdrukken, maar vaak gaat het over niets bijzonders en dat in eens heb ik tranen in mijn ogen.
    Zou dit door het stoppen met de pil kunnen komen?
    Zouden de hormonen nu een beetje uit mijn lichaam zijn en zou ik dit dan zelf kunnen zijn.
    Heb 13 jaar aan de pil gezeten en ben nu 6 maanden gestopt.
    Ik "ken" mezelf dus eigelijk niet anders dan met de pil.

2. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Hey Pattie,

Ik herken het hoor! Ik ben 3 wkn geleden gestopt en ik heb de laatste week bij elke romantische film, feel good show (van die hart in aktie-achtige programma's) dat ik met tranen in de ogen op de bank zit te slikken. het andere moment heb ik weer een blij/ hyperachtig/opgewonden gevoel. (hetzelfde gevoel als je net hoort dat je voor iets geslaagd bent bijv.). vaag he? zal waarschijnlijk door het stoppen komen, de natuur neemt het weer over :D ik heb ook wel gehoord dat je emoties gedeeltelijk door de pil worden uitgevlakt.. misschien krijgen we onze echte emoties terug! maar goed, jij bent nu 6mnd gestopt, volgens mij duurt ontpillen max. 8 wkn.. zou het misschien dat je....? let's hope so!!

3. Annick

Annick Lid

5 sep 2006
    58
    0
    0
    Operator
    Turnhout
    ik ken het gevoel ook, ik ben nu aan m'n tweede ronde bezig en in de eerste ronde had ik ook enorme humeur wisselingen, de ene dag was ik heel snel op m'n tenen getrapt, de ander zou ik heel de dag :cry: hebben en de dag nadien was ik weer super goed gezind.
    Ik denk inderdaad dat het ligt aan het stoppen met de pil, dat brengt nogal wat hormonen met zich mee hé, maar ja dat moeten we er maar voor over hebben als we zwanger willen worden hé, :)

4. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Heel herkenbaar; ik ben ook vele malen meer emotioneel, sinds ik gestopt ben met de pil.
    (En dat terwijl ik voorheen ook al zo'n emotioneelmieppie was...)

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

emotioneel...

en wat dacht je dat van opvliegers!!

pfffff!!!

6. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi

Heb dit eveneens. Ben al iets meer dan 9 maand gestopt met de pil én ik heb het nog steeds. (dus bij mij duurt het ontpillen al langer dan 8 wkn)
    Bij elke romantische film, bij elke tragische gebeurtenis krijg ik de krop in mijn keel.
    Als ik een depri-dag heb waarbij ik denk "wanneer is het nu mijn beurt eens om zwanger te worden?", dan kan ik plots in tranen uitbarsten en moedeloos worden. Maar na een tiental minuutjes is het weer gedaan...
    Ben heel emo soms!

xXx
    groetjes van een andere emo-mutsje

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ken dat maar al te goed!
    Man lief kan mij niet meer volgen maar dat neem ik em niet kwalijk, kan mijzelf al niet meer volgen :( :(
    Ben nu zelf 9 wkn gestopt.
    Word nu wel langzamerhand minder dus er is hoop...
    knufje daantje

8. Niet meer actief

Jaja ik herken het ook. Stemmingswisselingen en emo ... maar het begint nu wel minder te worden ... :)

-X-

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zit juist AAN de hormonen en na zelfs een heel klein beetje merk ik het al.
    De een is er blijkbaar veel gevoeliger voor dan de ander. Geeft niks hoor...laat maar lekker gaan ;)
    Elmo

10. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hee pattie,

nog steeds last van emo momenten? bij mij wisselt het met de dag, het ene moment niets aan de hand, het andere moment jank in al bij de merci reclame.

raar wat hormonen met je doen.

11. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    ja, hier zijn ze nog steeds niet verdwenen.
    Ben nu 6 maanden gestopt, maar er lijkt geen verandering in te komen.

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Soms vind ik mezelf ontzettend chaggi, niet normaal meer, en soms twijfel ik ook ineens, van ojee kan ik dat allemaal wel als ik straks zwanger ben.? Hebben jullie dat ook of vinden jullie het altijd super leuk om er mee bezig te zijn. Soms zou ik er wel eens even een dag niet aan willen denken.

Deel Deze Pagina