Verdraaide ijscowagen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MariekeV, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Iedere donderdagnamiddag, net rond Elian zijn slaapje komt de ijsowagen hier voorbij met een enorme rotherrie erop. Die rijden hier het hele jaar rond. Nou heeft hij vandaag net een enorm slechte dag met weinig slapen, veel spugen (godzijdank slikfoto volgende week), slechte nacht achter de rug... Eerste poging tot slaapje= brullen nadat de telefoon hier ging, van toen net sliep hij eindelijk net een half uurtje (hij was bekaf) en toen kwam dat kreng voorbij. Ja hoor, meteen een sirene vanuit de slaapkamer. Het is bijna iedere week hetzelfde verhaal, die wagen weet altijd net langs te rijden als hij slaapt...

Ik zag echt even de stoom uit mijn oren komen en de headlines hier morgen al staan: gekke moeder duwt ijscowagenhoorn bij chauffeur tussen zijn billen... :evil:

Zonder gekheid: zijn er meer kindjes die zo licht slapen en wat doe je eraan? Wij verhuizen volgende week naar een andere flat in een veel drukkere wijk en Elian zijn kamertje is net aan de straatkant... :(

2. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    amy slaapt ook heel licht, terwijl ze als baby een hele poos beneden in de kamer geslapen heeft. ik deed gewoon alles zoals stofzuigen ed. wel zijn het hier echt periodes. soms word ze van de deurbel al wakker. heel vervelend en meestal valt ze niet meer in slaap. ik weet niet wat je heir aan kan doen helaas

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano slaapt ook heel licht en wij wonen aan de winkelstraat.... af en toe joh kan sommige mensen wel schieten maargoed dat is nou eenmaal zo als je in een winkelstraat woont. Wij gaan over 2 weken verhuizen naar een rustigere wijk. kan echt niet wachten.

Ik merk het al als Dano bij mijn schoonouders slaapt. het is daar zo rustig dat hij overdag soms makkelijk 3 uur slaapt. en thuis maximaal 1,5 uur

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier ook zo'n dametje...
    Ze slaapt hooguit 2 slaapjes van meestal een half uur. En dan loop ik op mijn tenen, telefoons uit enz enz. Ik bel ook rustig bij de buren aan met de mededeling dat ik haar NU in bed ga leggen, dus of ze even een uurtje niet willen pianospelen!
    (ze is zwanger dus doet niet moeilijk :))

5. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Dan is Elian toch niet het enigste kleintje wat zo licht slaapt... Onze slaapkamer grenst nu aan onze woonkamer en ik moet zoooo stil doen als hij slaapt. Het is waar we nu wonen, heel erg rustig (afgezien van die klengelbengel ijscoherriewagen) maar goed, een eigen kamertje voor meneer is me ook wel wat waard.

Vraag me af, slapen jullie kleintjes 's avonds ook zo licht dan? Elian slaapt iets vaster maar niet superveel... :(

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier met vlagen een lichte slaper.. loop dan op sokken en ga ook niet in huis aan het poetsen e.d. want dikke kans dat ze dan wakker wordt.

Meestal in sprongetjes tijd wordt het erger.. als ze eenmaal diep in slaap is.. na een halfuurtje dan durf ik weer te gaan lopen.. en o ze heeft d'r slaap zo nodig :)

7. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    nou savonds wel iets vaster moet ik zeggen. maar ze heeft ook savonds en snachts fases dat ze continu weer wakker word. maar ik ga neit meer op mijn tenen lopen, dat vertik ik. maar amy heeft ook fases waarin ik haar savonds zo weer naar beneden kan trekken in bed zonder dat ze wakker word. heel wisselend dus

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook een hele lichte slaper. Zodra hij in bed ligt gaan mijn schoenen uit (hakken) telefoon op trilstand, de batterijen gaan uit de deurbel, deuren heeeeeeel zachtjes en heeeeel langzaam dichtgedaan, geluid van de tv zo zacht dat ik het net kan horen etc. etc. etc.... Gelukkig slaapt hij 's avonds iéts vaster maar dat zet ook geen zoden aan de dijk... :(

Deel Deze Pagina