Marktplaats hou op.... Ik had er vandaag 2 die maar bleven afdingen, terwijl het al geen drol meer kost. Ga je uiteindelijk akkoord met het bod gaan ze weer zeuren over verzendkosten...zo vermoeiend...!!! Ik snap wel dat ze het proberen, maar het gaat in deze gevallen dan over 1,30 (8,- + 2,30 vzk) en 1,25 ( 7,50 + 6,75 vzk)! En ik ga dus echt niet mee betalen aan de verzendkosten. Kom het dan maar halen of beter nog laat dan maar.... Dan geef ik het liever aan iemand die het echt nodig heeft hoor. (Ben opstandig vandaag, dus wat feller dan normaal )!
ik heb een keer een adverteeder vriendelijk verzocht om zijn advertentie te wijzigen. Hij verkocht concertkaartjes voor Michael Bublé in Ahoy terwijl de beste man in het Gelredome optrad Als mensen zijn kaartjes hadden gekocht om juist in de buurt van Rotterdam te blijven, was het erg zuur voor die mensen geweest
Hahaha, soms lijkt het wel alsof 80% psychisch niet in orde is op mp. Soms als mijn vriend een advertentie plaatst zeg ik al, dat ik op de hoogte wil gehouden worden van de reacties. Ik lach me regelmatig echt dood om die gekkigheid.
wij hebben al 5 reacties bij iets waarboven staat GRATIS AF TE HALEN. je raad het al. de eerste vraag. "hoe duur is het?"tjah..... met een aquarium hadden wij inderdaad ook. maten erbij 3 foto's erbij. komt er iemand om. wij dat ding van zolder gesjouwd. kijkt ie in de gang. hij is wel klein hé. uuuhhh.... ja net zo groot als de afmetingen die vermeld zijn....
owww citta gillera.... diepe zucht ik ben gestopt met kijken..mis de mijne nog steeds...had ik NOOIT weg moeten doen destijds..
Zo had ik een tijdje terug mijn Iphone erop staan, kreeg ik een mailtje in gebrekkig nederlands denk een knul middelbaar onderwijs: Ik moet die phone hebben iedereen heb die phone en wil hem wel ruilen voor die en die phone en dan krijg je er ook nog dat en dat bij please kunnen we daar en daar afspreken...blah blah heel vaag heb maar niks meer terug gestuurd.
deze: goedendag ik heb hier wel interesse in ik heb een zoontje van 3 jaar ik zit bij de schuldsanering en heb haast geen geld over heb er wel veel belangstelling voor zou u dit dan eventueel op kunnen sturen dat ik de verzendkosten betaal hopende op uw reactie m.v.g. en dan naam adres en woonplaats erbij heb ze al tig x gehad
Echt ongelooflijk..... heb de laatste tijd ook last van irritaties hoor. Mensen die niet reageren als ik akkoord ga met een bod.... en die niet reageren als ik akkoord ga en vraag of ze willen laten verzenden of ophalen. En mensen van wie je alles hebt afgesproken en vervolgens nooit meer geld krijgt en dan reageren ze niet meer op mails. En een keer dacht ik echt dat ik genept werd. Had iets te koop, bieden vanaf 25 euro, 6,75 verzenden. Krijg ik een mail, 12,50 incl verzenden.... wtf? Gelukkig ook wel een paar keer mensen over de vloer gehad en meteen een gezellig praatje. En mensen (ook van hier) die een bericht stuurden dat het ontvangen was en ze er blij mee waren oid. Moet zeggen dat ik soms niet weet wat ik moet vragen voor iets.... en wat nou beter is, een vaste prijs of vrij bieden? Heb nu bieden vrij en een prijs erbij.
Man MP hou op....ben nu al 4x akkoord gegaan met een bod, maar het ding staat hier nog steeds. Heb nu weer een paar geïnteresseerden. Als ik hem nu niet verkoop geef ik hem aan de kringloop, want ik wordt gek van die afhakers...
Juist collo dat heb ik met de mc. Biedingen van 10,- Ja doei! Of ze komen, maar ze moeten nog komen. En dat ding ( gewoon zgan) krijg hem aan de straatstenen niet kwijt. Ben ook geneigd hem aan de kringloop te geven. Maar dat vind ik ergens ook zonde. Hij is nog zo mooi en we hebben een puinhoopkringloop ( lees oude vieze zooi)
Of deze, Beste ****, Ik biedt 15 euro, meer kan je er toch niet voor krijgen. Dus beter verkoop je aan mij. Groetjes **** Pff belachelijk niet? Maar ik heb toch netjes terug geanwoord. Krijg ik toch een mail terug met vuilen K*anker trut bla bla bla. Je begrijpt dat ik verder niet meer heb gereageerd.
O ja nu heb ik weer nieuwe laarzen op MP staan die me 120 euro hebben gekost. Bieden ze 15 euro incl verzenden..Pfff ben geen liefdadigheidsinstelling!
Ik had het juist andersom. Ik wou bieden op een buikdrager, stond bieden vanaf 30 euro. Ik bied 31 euro, krijg ik een mail, voor 35 euro mag je erom komen. Ja, dat had ik niet geboden. Heb gezegd dat ik er vanaf zie. Principe kwestie.
hier ook van die aparte dingen.. heb een motorhelm op mp staan.. nieuwprijs 400 euro heb hem 2 keer opgehad vraag er nu 100 euro voor.. vind ik niet duur.. krijg ik mailtjes wat wilt uw ervoor hebben???? dat staat toch in de advertentie of van die onzinbiedingen van 25/35 euro.. die mensen heb ik verteld dat ze op het moment bij de gamma goedkope helmpjes verkopen
Buuf had een kroonluchter op MP gezet, krijgt een leuke bieding. Dus zij gaat akkoord met de geboden prijs en vraagt wanneer de persoon het komt ophalen of waar ze het naar toe kan sturen. Krijgt ze terug..... of ze misschien ergens tussen Groningen en Den Haag konden afspreken voor de overdracht.... want Oost-Groningen was zooooo ver weg Je kunt je voorstellen wat ze toen heeft gedacht/gezegd
Ik heb er nooit zoveel problemen mee gehad. Tot voor een maand terug. Mensen doen een bod, je zegt dat ze het mogen komen ophalen oid en dan reageren ze niet meer. Mensen die een bod doen, ze mogen t ophalen en dan gaan de mailtjes zo traag dat ik nu al 4 dagen bezig ben om een adres van iemand te krijgen. zodat ik het kan opsturen! Ik reageer zodra ik zie dat ik een mail heb! Dat is vaak binnen 10 minuten. En ikzelf wil dan liever ook niet 2 dagen wachten tot in weer wederbericht heb! Of mensen die niet op komen dagen! Heeel leuk.... not!