Om eerlijk te zijn vind ik soms dat het spreekwoord 'voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten' ook wel van 2 kanten komt. Wat mensen soms nog willen hebben voor hun meuk vind ik ook wel schandalig. Dus ik trek me er echt nooit wat van aan als er bieden vanaf staat en bied gewoon wat ik vind dat iets nog waard is. Als dat niet bevalt, ja dan lekker niet hoor, dan hou je het maar gewoon
Ik vind dit anders een hele nette reactie. Ik snap niet wat je daar nou onbeleefd aan vind. Hij geeft netjes zijn mening en gedachte weer. Ik kan daar best inkomen wat hij zegt.
Ja, dat hoorde ik vandaag ook van een vrouw (ik heb mijn keteltje opgehaald). Zoiets is wel flauw, hebben mensen een afspraak gemaakt en alles en dan komen mensen gewoon niet opdagen. Echt vet aso...
of mensen die korting willen omdat ze van ver moeten komen? ik zeg dan heel vriendelijk ik draai niet op voor je reiskosten
Hier gelukkig nog geen hele rare dingen via mp. Dingen gratis aanbieden doen we eigenlijk altijd via een andere site. en als ik wil bieden kijk ik altijd bij de oudste advertenties. Ik bied wat ik ervoor wil geven. Accepteren ze dat niet, jammer voor hun.
Ik had 1x een paar pumps op mp gezet. Kreeg ik de vraag van iemand of ik ook oude afgetrapte pumps had. Die kerel kickte daar kennelijk op. Het kwam er op neer dat hij daar graag aan snuffelde
Hihihi, ik moet wel lachen om sommige reacties hoor. Er zijn toch brutale mensen he haha.. Zelf had ik een keer een zak vol mooie kralen (om zelf iets crea mee te doen), kreeg ik een goed bod van iemand, dus mailde ik terug dat ik akkoord ging met het bod en hoe hoog de eventuele verzendkosten zouden zijn, en dat ik de kralen voor hem/haar reserveerde en zijn/haar reactie af zou wachten.... krijg ik een mail terug dat het belachelijk was dat ik hem/haar geen bedenktijd gaf want in een bedrijf krijg je dat altijd!?? Huhhh, ik had er toch bijgezet dat ik de reactie af zou wachten?? En dan nog ik ben geen bedrijf hahaha... wilde eerst nog iets stoms terug mailen maar ja, is zonde van mijn energie....
hahahaha, heeeerlijk, lig hier echt slap van sommige reacties en de antwoorden die er dan weer gegeven worden. ach ja, mp is soms een bron vanergernis, maar aan de andere kant, we willen het graag rgatis aan bieden, dus dan hoort het er een beetje bij. de echt dure dingen gaan hier op ebay, is toch wat serieuzer, de rest op mp en ja, dat is inderdaad soms erg vermoeiend
Ik had 2 nieuwe kacheltjes te koop staan voor 20 euro. Kreeg het volgende bericht van mr. X: 'Ik kom ze gratis ophalen' De brutaliteit haha. Dat ophalen had hij goed begrepen maar niet gratis! Mijn mond stond open van verbijstering hoe mensen kunnen zijn zeg.
nou wij hebben ook een keer een heeel duur aquarium waar 650lite water in ging. incl vissen op MP gezet , nieuw had alleen t aquarium al 2500 euro gekost (incl bioloog en dingen eromheen ) er zaten ook discusvissen en een of andere afrikaanse vissen bij die ook niet voor 5 euro in de winkel zwommen . De bak incl ombouw moest met een verhuislift naar beneden gehaald worden , zo was ie ook naar boven gekomen door het trappen huis kon ie niet ivm de lengte heel veel mensen komen kijken en uiteindelijk was er iemand die m wou hebben . hij had de helft aan betaald Mijn vriend die lift geregeld , aquarium leeg gehaald , vissen in grote bakken overgezet 3 discusvissen van de stress t loodje gelegd alles stond klaar komt die man ja ik kan m niet overnemen wil mn aanbetaling terug WTF???? hij had het nog eens nagemeten en t zou niet passen ... terwijl mijn vriend nog had gevraagd weet je het zeker ? Ja weet het zeker alles gemeten blablabla Mijn vriend helemaal over de zeik . toen hebben we alleen de helft van zijn aanbetaling terug gegeven ivm de huur van die lift en de schade aan de vissen . uiteindelijk is het aquarium toch nog weg gehaald nadat iemand foto's en afmetingen van zn huis had laten zien , en zelf die lift geregeld had .
nee dit dan. ik bied op een spijkerbroekje van vinrose. bieden vanaf 18,50 dus ik bied 18,50. krijg ik een mail terug. sorry vind het nog te weinig. wil er minimaal 25 euro voor hebben. ok ik vind het prima maar zet er dan bij. bieden vanaf 25 euro hahaha. heb er trouwens vanaf gezien.
Ik had tot voor kort mijn katten op MP staan (niet leuk ). Beetje een leuke tekst gemaakt, karakterbeschrijving, leuke anekdotes over o.a. zijn vlinderhobby. Meteen een uur na het plaatsen van de advertentie kreeg ik een reactie. Met het hart in m'n keel open in de mail, oh gottogottogot het zal toch niet dat iemand 'm nu al wil (ik was er nog helemaal niet klaar voor!) Had een mevrouw gereageerd op het feit dat m'n kat weleens vlinders vangt: hartstikke zielig, vlinders zijn zulke mooie beesten, dat moet je niet toelaten! Dus... ik heb terug gemaild dat ik serieus waar geen tijd heb om de hele dag voor politieagentje te spelen en dat ik ook geen halve vlinders uit z'n bek ga rukken. Nee dat begreep ze ook wel, maar toch... zij probeerde het altijd te voorkomen want er waren tenslotte meer katten dan vlinders. Zo ging het een tijdje over en weer en op een gegeven moment trok ik de stoute schoenen aan: ik weet het goed gemaakt, mijn kat gaat bij u in rehab, ik weet zeker dat het dan de allerallerleukste kat ever wordt, zijn we allemaal blij! Krijg ik terug: hahaha.
Ik ken meerdere mensen in de schuldhulp, en die zullen geen van alle zeggen dat ze erin zitten om iets gratis te krijgen, dus bij dat soort dingen ga ik al ernstig twijfelen. En verder, ik bied vaak ook onder het richtbedrag. niet omdat iets het niet waard is, maar omdat ik nu eenmaal niet meer heb. Als de advertentie er al een maand opstaat vind ik dat ik dat best kan doen. Als iemand niet acoord gaat is dat prima. Zit alleen als bieder ook niet te wachten op grove mailtjes dat ik onder het bedrag zit. dat weet ik zelf ook wel
Helemaal mee eens. Daarvoor is MP ook een beetje toch.Lekker proberen goedkoop aan iets te komen.Proberen kan altijd! Veul voor weinig
Ik vind dat dus ook echt nog een behoorlijk bedrag zeg, voor een 2e hands kledingstuk... Volgens mij als je een beetje slim mikt heb je misschien wel voor een paar euro meer in de uitverkoop een nieuwe voor dat geld...
t was wel een nieuwe spijkerbroek van vinrose. van een of andere outletwinkel. heb haar ook nog even gegoogled ( jaja ik koop niet zomaar even iets) maar moest zo lachen.. bieden vanaf 18,50... ik bied 18,50 en dan: wil er minstens 25 euri voor hebben