Ik heb trouwens wel eens een hoop in de voortuin gevonden! tussen 2 bomen en het was niet van een hond! Lag zelfs wc papier bij Was erg smakelijk en dat ik het nog opruimen moest ook
Ja eerste instantie wou ik dat ook maar om het te laten liggen en te laten vergammelen, ging er bij mij ook niet in. Heb toen een schep gepakt niet gekeken en weggeflikkerd
Ja ik snap je, het is ook zo wat om zo'n vieze drol in je tuin te laten liggen. Maar toch... bleh het idee alleen al.
Juist. Ik ben ook zo iemand die problemen heeft met haar darmen als ik moet moet ik meteen. Je wilt niet weten hoe opgelaten ik mij gevoeld heb toen ik in een woonwijk geen keus meer had. Kon letterlijk janken van schaamte. Ook wel eens het in de broek gedaan omdat ik hoopte toch nog een wc te kunnen bereiken.
Heb speciaal mijn laptop aan gedaan mijn eerste berichtje was via mobiel. Je weet niet wat je zegt echt niet. De wc is er vlak bij je kan toch wel even daar nog naar toe. Dit doet mij verdriet als dat zo gedacht woord. Wel is het geen prettig gezicht geef ik toe/ je schaamt je kapot. Letterlijk maar de nood is zo hoog dat je dan geen keus meer hebt. Hoop ook dat de rest het respectvol kan houden leuk nee. Asso nee, soms zijn er dingen in het leven dat je dingen moet doen omdat je geen andere keus meer hebt dan in het openbaar je toilet te zoeken.
Whihi heerlijk topic (I LOVE RANZIGHEID LOL). Maar ik had er wel wat van gezegd is toch wel een beetje raar.
hahaha en dat wordt dan je overbuurvrouw... wat aso van TS dat ze zichzelf niet even voorgesteld heeft dan!
Ik zie dat soort dingen dagelijks en vind het niet ranzig. Mensen laten hun hond overal schijten en ruimen het ook niet op en daar moet ik dan naar zitten kijken. Dus waarom zou een mens dat niet kunnen? Stront is stront.
Ik zou mijn plantenspuit hebben gepakt en water op dr hebben gespoten, doe ik ook altijd als ik die katten ergens zie schijten. Blegh.
Ja klopt soms heb je geen keus en is er geen mogelijkheid meer om zelfs dat te doen. Heb ook wel eens willen aan bellen maar de schaamte daar voor is ook zo wat. En hier zijn er veel flats voor ik boven ben is het al te laat. Dit topic doet mij echt verdriet.
Raporteer het zou ik zeggen.... tegenwoordig maakt ieder onderwerp wel iemand verdriet. Maar ja ik word er ook verdrietig van als een wild vreemde op me stoeppie gaat zitten kakken.
Heb het zelf gehad op een industrieterrein. Nouja, ik zat op de snelweg, geen tankstation of iets in zicht, dus maar eerste afslag genomen (je moet toch wat), kwam ik daar terecht. Was 's avonds dus alles dicht. Parkeerplaats van een bedrijf gevonden met klein bosje, was helemaal niet goed bedekt (als er iemand vlak langs was gereden hadden ze het gewoon gezien) maarja in ieder geval niet op straat dacht ik maar. Zo bang dat ik gezien zou worden of dat er camera's hingen die ik niet kon zien en iemand zou komen of zo. Of dat iemand de auto zou noteren (was van mijn baas, maar ik was alleen) en er wat mee zou doen of weet ik veel. Want ja, je ziet hoe hier de reacties zijn. Inderdaad wordt er ook heel makkelijk gezegd van 'ja dan loop je toch X meter verder' maar het kan zo erg zijn dat dat gewoon niet meer gaat. Je zou bij wijze van spreken 30 sec eerder je nog prima voelen en dan opeens totaal niet meer kunnen. Ik heb zelf prikkelbare darmsyndroom maar je hebt ook mensen met nog veel ergere darmklachten, ik kan me dat niet eens voorstellen zo erg. Zo'n pijn dat je niet meer kan staan of wat dan ook. En dan zulke kinderachtige reacties hier. Nadat het is uitgelegd. Je hebt al een chronische ziekte die je leven soms echt verpesten kan, je doet al iets waar je je enorm voor schaamt en wat je zelf ook ontzettend vies vindt maar je zit in een noodsituatie, en dan zouden dus mensen hier ook nog met een emmer water of weet ik het komen? Godver domme, ik ben er zo kwaad van dat ik maar niet terugkeer naar dit topic.
Hoe bedoel je dat!! Mag toch zeggen hoe ik mij voel in dit topic. !! Ga niks melden, Je mening mag je altijd geven. Als je je mening geeft en er komen mensen die heel goed snappen wat het inhoud en vertellen hoe het is en dan dit antwoord. Of je wilt het niet begrijpen of vind het leuk om mensen de grond in te trappen die dit soort dingen wel eens mee maken. Dus mijn verdriet mag ik er niet bij zetten!! Dan besef jij niks van wat schaamte met een mens doet of onmacht, Misschien begrijp ik je verkeerd kan. Maar ik hoop wel dat je begrip hebt voor mensen die soms geen andere keus meer kunnen maken zo niet dan is het jammer.