Een topic die zo netjes begint en waarin een ieder alles netjes verwoord, veranderd wederom in een discussie, waar dit topic niet voor is bedoeld. Graag de berichten netjes houden.
Dames, hoe kom ik aan die blokkeer knop waar sommigen het over hebben? Heb m nog niet nodig gehad, maar vond t wel interessant. Heb alleen de eerste 2 pag gelezen van dit topic dus als dat al voorbij is gekomen dan heb ik dat nog niet gelezen... Zou ik in t dagelijks leven soms ook wel willen haha
1000 vrouwen, 1000 meningen. Voor zo'n groot forum vind ik dat het er over het algemeen heel netjes aan toe gaat.
Lastige is aan internet is dat we elkaar kunnen lezen, maar niet kunnen zien. Communicatie is zoveel meer dan alleen lettertjes zwart op wit. Dan kan het al snel mis gaan. Zeker als je het alleen vanuit je eigen referentiekader bekijkt. Maar ondanks de miscommunicatie hier en daar, vind ik het nog steeds een heel vermakelijk en informatief forum.
Ik ben niet snel geschokeerd maar inderdaad, walgelijk is ook het eerste woord wat bij mij opkwam. :x Nu had ik al uit betrouwbare bron vernomen dat deze errr 'vrouw' sowieso niet spoort en niks meer of minder is dan een pathologische leugenaar. Zeker met een tweede kind onderweg hoop ik dat ze goede psychische hulp gaat krijgen nu want dat er wat flinke steken los ziten moge duidelijk zijn.
Ik heb het ook gelezen en nee het is zeker niet gepast om er zo over te schrijven, maar sommige van jullie kunnen ook overdrijven hoor. Je kunt precies merken wie haar niet mag.
Je kan toch niet over 'mogen' praten hier? Je kent elkaar niet eens. Het is een virtuele wereld, is niet echt Sommige hier vind ik ronduit dom, sommige irritant, sommige ordinair of gewoon asociaal. Maar misschien vind ik degene die ik het allerirritantste vind hier, in het echte leven wel heel aardig? De blog is behoorlijk ongevoelig en egoïstisch, maar inderdaad sommigen kunnen wel overdrijven zeg.... Ze heeft zelf die moorden niet gepleegd!
Ze leek mij juist altijd heel erg aardig. Ik zag haar als een vrouw die veel mee heeft gemaakt en had nooit negatief over haar gedacht. Maar ook ik ben geschrokken door de blog dus het zijn echt niet alleen de forumleden die haar niet mogen die het walgelijk vinden.
Klopt heb de reacties op VKmag gelezen die logen er ook niet om. en verder ga ik heel wijs mn mond houden
Nou idd.. zou me hoofd niet meer buiten de deur durven te steken. die word nu niet bespuugd... ze word onder gekotst nu.
Maar dan vraag ik me af wie heeft dit doorgestuurd naar de vkmag (wat ik trouwens niet ken)? Nogmaals ik vind het ook niet gepast maar ik merk wel dat de joycey haters het wat extra aandikken om haar hoe dan ook in een nog slechter daglicht te zetten.. En nee ik kan haar verder niet en ben haar ook niet, maar iedereen maakt fouten (een wat grovere als de ander) maar hoe hier over haar gepraat wordt vind ik ook niet normaal.