Haha fb vriendjes ook goed! Over de blog je vindt het een verschrikkelijk stuk, dat mag natuurlijk. Maar moet ze dan daardoor hier overal belachelijk gemaakt worden. Echt aangevallen. Dat ze niet onder gespuugd maar onder gekotst moet worden. Waarom niet gewoon de blog wegklikken en verder gaan met wat je deed... Ik denk dat er op dit moment heel veel ergere dingen aan de hand zijn dan de blog met iemand haar mening
Ja zoals je frustraties over een fb groepje uiten iedere keer dat je daar de kans voor krijgt (En nee ik ben geen lid van de fb groep).
Er zijn idd veel ergere dingen aan de hand, maar ik kon ook niet gewoon wegklikken nadat ik het had gelezen, de blog bleef echt in mijn hoofd rondspoken, ik kan er niet bij dat iemand zo egoïstisch kan zijn . Ik kan mij goed voorstellen dat je het met elkaar bespreekt, waar dan ook. Misschien ook even shampool haar ervaring lezen in het parijs topic.
Ze zet hem openbaar voor heel de wereld. Doet ze zelf toch, mensen houden van een beetje sensatie en zeker alle mensen die vkmag leuk vinden 😉. Ze doet het zichzelf aan, niemand iemand die de tip geeft over die blog. Waar maak je je druk om, ze is nu dom, lomp en famous zoals ze wilde klaar iedereen blij.
Hoi ik heb je nu via hier en via de mail gevraagd of je mijn Quote weg wilden halen. Dus bij deze. aub.
Heb ik gelezen en heb haar gecondoleerd. Verschikkelijk dat ze iemand is kwijt geraakt. Geen woorden voor. En tuurlijk is het verschrikkelijk dat zij zich gekwetst is door de blog en het is top dat ze een bericht heeft gedaan aan haar. Maar dat geeft de rest hier nog niet om haar zo uit te kotsten en zulke lelijke dingen over iemand zeggen. Alleen maar omdat ze haar mening geeft over haar ervaring in Parijs. Nogmaals ik zeg niet dat ik voor of tegenstander van de blog ben, maar iemand tot het bot beledigen gaat te ver.
Zo spuit 11 komt ook om de hoek. Zie dat lezen nog steeds geen sterk punt van je is. Je bent nog steeds erg goed in het verdraaien van teksten. Tjah... aard van het beestje..
En los van Shampoo hoeveel dames die haar belachelijk maken hier hebben haar een bericht gedaan met hoe die blog over komt bij jou of dat je er verdrietig van wordt of whatever! Nee lekker gelijk openbaar tegen 1 iemand aanschoppen is een stuk makkelijker!
Ik heb álle recht om te reageren op wat iemand doet, zegt of blogt. Dat heet vrijheid van meningsuiting. PS: iemand dom en egoïstisch noemen die dat is, is geen beledigen.
Gaan we weer! Wat is nou eigenlijk je probleem met dat fb-groepje? Even voor de duidelijkheid, ik zit idd in een fb-groepje wel meer ook en denk met mij een heleboel andere die in groepjes op fb zitten. Ik heb deze blog overigens niet via zp of fb onder ogen gekregen maar via een collega, en voor de duidelijkheid bij gebrek aan vrouwelijke collega's die aanwezig waren ook nog eens van een mannelijke. Hij had de link van vrienden, dus snap überhaupt niet waarom er dan hier door bepaalde mensen gelijk gereageerd wordt dat het uit een bepaald fb-groepje komt... Sorrie maar ik zie die link niet, diezelfde collega keek me overigens behoorlijk raar aan toen ik vanmorgen aangaf dat het een forumlid was, hij kende heel het forum niet. Wat ik overigens erg apart vind @beheer is dat het blijkbaar nog steeds mogelijk is als je geband bent om een nieuw profiel aan te maken.
Wilde ik net ook plaatsen alsof we in een kleuterklas zitten? Vraag me echt af hier wie nu de volwassenen zijn !
Blijkbaar zo belangrijk voor je dat je er alles aan doet om op een forum terug te komen om onder andere ongegronde beschuldigingen te uitten over fb-groepjes als je daar geband bent om je gedrag en reacties! *is maar net waar je trots op kan zijn toch*
Als ik de rest van de posts lees heb jij meer problemen met het groepje dan zij met jou. Jaloers dat je eruit moest daar? Heb je het zelf niet gemeld bij vk en probeer je je in te dekken? Wat is je probleem precies. Joyce post haar blog openbaar dus ja duizenden mensen lezen dat. Laten het vervolgens lezen aan partners/vrienden/collega's. Helemaal als je verbijsterd bent door de toon van de blog wil je dat delen met anderen. Het kan dus overal vandaan komen oa dus ook van jou....