Grappig dat ik zeg ben weggegaan nadat een aantal weg moesten van jullie om een mega onzin reden. Plus ik vond dat gelul niet zo tof. Sommige dames zijn hier heilig en hebben ze heel veel respect voor. Je moet eens weten hoe die dames over een aantal van jullie hier praten. Ik zal vanavond na m'n werk eens thuis kijken of ik de screenshots nog heb. Zal ze eens hier posten dan.
Viavia heb ik te horen gekregen dat het afkomstig is van LoeForceOne. Erg triest om nu dus anderen de schuld te geven...
Nou dan zitten we hier nu goed hè? Dit is zo voorspelbaar dat juist dìt topic geflipt wordt. Kun je toch alleen maar om lachen?
Zullen we dan hierbij aan het desbetreffende fb-groepje ook vragen wat jouw inbreng in die conversaties was? Aangezien je zelf ook blijkbaar tot et groepje behoorde! Overigens je manier van reageren en zogenaamde bewijsdrang laat eerder zien dat je gefrustreerd/teleurgesteld bent doordat je eruit bent gezet dan dat je er zelf uitgestapt bent... Maar dat is mijn persoonlijke mening...
Hoe diep zit de frustratie zeg? Pff.. Lekker interessant hoe een ander buiten ZP over een ander lid denkt. Zolang je hier netjes blijft, doet dat er toch helemaal niet toe?
Uhm.....ik heb totaal geen idee waar dit over gaat en volgens mij was het niet de bedoeling van TS dat een discussie als deze op gang zou komen. Ik vind het sneu voor TS, want dit is een heel lelijk reltopic geworden. Jullie moeten je schamen.
Joh meid lekker doen wat je niet laten kunt. Oude koeien uit de sloot halen Heb van jou ook nog een paar PS waarbij je net zo hard mee doet En sommige dames zijn hier heilig? Zoals wie? Wie is hier heilig? Volgens mij niemand hoor. Ik zou eens stoppen met blaaskalken en de boel opstoken met alleen maar dingen die gebeurd zijn niet meer terug gedraaid kunnen worden en wat allang en breed met die personen besproken zijn.
Ik denk omdat ze in 'real life' niet voor hun mening durven uit te komen? Inderdaad het beste wat je kunt doen is gewoon weg-klikken als het in een topic een beetje vijandig begint te worden. @ Topicstarter, off-topic, we wonen in dezelfde woonplaats
Haha grapjas! De blog was al offline toen ik ging kijken. Heb via reacties van anderen stukken kunnen lezen. Mijn ip adres vind je niet terug op de blog. Die van jou wel . Ik vind het verschrikkelijk voor iedereen die daar was, familie of vrienden zijn verloren of nu in angst leven. Ik had de blog niet gedeeld om de reden waar nu heel veel dames overheen vallen.
Je verlaagd jezelf daarmee wel tot hetzelfde niveau. Eigenlijk erger want je deelt dingen uit een besloten groep openbaar, terwijl de blog van openbaar naar openbaar gedeeld werd. Maar aangezien je dat blijkbaar niet uitmaakt zeg ik kom maar door met die screenshots.