Sorry hoor maar ik ben nooit weggeweest hoor Ik heb echt geen idee wie jij denkt dat ik ben maar je hebt écht de verkeerde voor je. Ik ga echt stuk om jou!
Ik heb Ook nog wel paar leuke screens van onze oh zo onschuldige loeforceone. Ze leeft in dezelfde fantasiewereld als onze geweldige blogger
Het zou Joyce sieren als ze zelf een reactie geeft. Zij leest dit allemaal, dus ik zou het wel stoer van haar vinden als zij haar eigen woorden komt 'verdedigen'. Ze heeft haar standpunt tenslotte zelf, met haar volle verstand, gemaakt en openbaar op internet gezet.
Maar goed dit topic loopt zoals vaker weer erg uit de hand. Misschien de volgende keer ipv Joyceee helemaal af te branden kun je ook het negeren, wegklikken, pb doen naar haar etc)
Hoor wie het zegt joh, wat laat jij je ontzettend kennen. Hopelijk zie ik je vanavond terug met die printscreens, ik ben net als de rest heel benieuwd. Maar aan je omschrijving "of ik ze nog heb" zal het wel wederom gewoon stemmingmakerij zijn zoals al je berichten in dit topic
Ik doe die van mij weg. Zoon speelt er niet mee. Zijn de 3 duplo dozen voor 60 euro. Koopje he! 😊😜👏 Hij krijgt die grote LEGO value pack. Die was overigens ook in de aanbieding. Snel rennen dames!
Oehhhh of ga je me straks weer een berichtje sturen met dat je weet wie ik ben Spannend hoor die IP check van jou
Dat klopt, dat kan. Sommigen doen dit, anderen niet. Maar wat heeft dat met dat facebookgroepje te maken? Dat staat toch los van die blog? Ik zie dat verband niet?