Net een nieuwe laptop, maar explorer bevalt me niet. Welke andere browser is goed voor laptops? Ik had firefox op mijn pc, maar die vind ik te uitgebreid en teveel geheugen daarom vreten....
Hier een Apple Macbook omdat ik van het hele windows gebeuren af wilde, wat een gezeik. Bevalt prima, heb dus Safari erop staan. Man wil ook nog weleens onder Chrome werken.
Hier ook chrome op de laptop. Heel lang firefox gebruikt maar na herinstallatie over gegaan op chrome. Werkt erg goed. En nee niet eerst explorer eraf halen, dan kan je Chrome niet meer downloaden Ik zou explorer er gewoon op laten staan, en niet meer gebruiken. Soms heb je wel eens een site die onder firefix of chrome toch net niet helemaal lekker werkt en dan kun je nog even explorer ervoor gebruiken.
Geloof ook niet dat je explorer er af KAN donderen...nouja het KAN wel want dat moeten ze tegenwoordig maar makkelijk is het niet. Maareuh...waarom is firefox te uitgebreid voor je laptop? Je kan alle dingen die je niet gebruikt volgens mij gewoon "uit" zetten. Ik gebruik altijd firefox simpelweg omdat als ik de broncode bekijk deze fijn indent EN gekleurt is weer gegeven (handig met webdesign) Maar heb ook chrome en mn exploder er nog op staan Chrome is stukke sneller en explorer geeft websites altijd net even anders weer dus dat is mijn eerste browser om in te kijken of iets werkt of om websites in te openen die niet doen wat ik verwacht dat ze moeten doen. Simpel weg omdat de meeste websites gemaakt zijn in de eerste plaats voor explorer (en dat is weer omdat explorer ERG traag is met nieuwe dingen invoeren...of mee te doen met de standaards en zo zijn eigen standaard er op na houd)