Maandag ga ik spulletjes verkopen op de vrijmarkt. Ik wilde bij de bank dan wat van die rolletjes klein geld wisselen. Nu zei iemand, dat je daarvoor moet betalen. Is dat zo? Wie weet dat misschien?
Volgens mij zijn er automaten waar je geldrolletjes kan pinnen. Bel anders even naar je bank, dan weet je het zeker. Succes met de verkoop!
Joh gewoon bij je boodschappen vragen om kleingeld terug. Of vragen of ze 20 euro kunnen wisselen in kleingeld. Bijvoorbeeld 5 van 2, 5 van 1, 5 van 50. en de rest kleingeld. Je moet niet teveel kleingeld hebben! Want als het goed loopt kom je al snel om in het kleingeld! Zorg er ook voor dat je briefjes van 5 hebt!! en misschien een paar tientjes. Onthoud hoeveel kleingeld/wisselgeld je mee hebt genomen. Zo weet je ook je winst!
Denk niet dat de supermarkt daar op zit te wachten.. bij ons op het werk willen mensen vaak wisselen voor de parkeerautomaat. zo gaat je kleingeld er snel doorheen.. hier kost het rond de 40 per rolletje..
Jammer, leek me wel zo makkelijk om bij de bank te wisselen. Supermarkt kom ik ook niet meer, ben net geweest.
Heb je geen spaarpotje met kleingeld? Of iemand die je kent? Dat je een bepaald bedrag wisselt voor briefgeld?
Ik pin regelmatig een rolletje muntgeld bij de Rabobank en daar heb ik nog nooit kosten voor hoeven te betalen! Dus gewoon even informeren bij de bank.
Ja kost wel wat maar iets van 0,20 gemiddeld, verschil per rol grootte maar kost echtniet de hele wereld, daarnaast heb je echt niet overdreven veel kleingeld nodig hoor,vaak houden de mensen die kopen er al rekening mee, wij namen naar derommelmarkt vaak voor 20 euro kleingeld mee en dan met briefjes aanvullen tot 40 of 50 en dat is meestal genoeg.
Kost helaas geld. Daarom zijn de meeste winkels ook blij met kleingeld. Wie weet meldt er zich hier nog iemand die bij je in de buurt woont met een spaarpotje.
Bij banken met muntroluitgifte kost het geen geld. Hier een aantal keer bij de rabobank rolletjes uit een automaat gehaald, super handig. Bij andere banken zonder automaat kost het inderdaad wat geld.
Heb de Rabobank gebeld hier op het dorp en die hebben een muntroluitgifte. Kost 0.25 cent per rolletje. Dat vind ik nog wel te doen. Dank jullie wel.
Je zou kunnen proberen te wisselen bij de jamin ofzo? Ik kan me zo voorstellen dat daar met veel kleingeld betaald wordt. Meestal houden de kopers er wel rekening mee maar vorig jaar veel briefjes gehad en was ontzettend snel door mijn kleingeld heen..