vriend ten huwelijk vragen, hoe

Discussie in 'De lounge' gestart door simple, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hoi,

Er zijn een aantal vrouwen hier die hun man ten huwelijk hebben gevraagd. Nu ben ik op zoek naar inspiratie. Iemand leuke ideeën of hoe heb jij je man gevraagd?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Tsja hangt een beetje van het type man ook af.. Is het een knus/romantische typ of een stoere kerel..
    En wil jij een groots aanzoek doen of een intiem aanzoek?

Ik vind dat bij een aanzoek eigenlijk het verrassingselement groot moet zijn, dus dat je het aanzoek echt niet ziet aankomen.

3. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Het is een stoerdere kerel die zelf niet romantisch is aangelegd maar het stiekem wel leuk vindt. Het mag wel op een openbare plek maar hoeft niet groots

4. Bika

Bika Niet meer actief

Whaha Simple, is je ultimatium datum verlopen?

Eens even denken, kan je niet een leuke fietstocht uitzetten en onderweg allemaal kleine hints achter laten en op je eindpunt het aanzoek doen? Aangezien jullie vaak samen fietsen is het iig onverwacht? Of je betrekt Q erbij op je eindpunt bijvoorbeeld met een leuk iets met tekst er op?

5. Jel

Jel Niet meer actief

Wat leuk dat je je vriend ten huwelijk wilt gaan vragen. :D

Misschien op vakantie in bijvoorbeeld Parijs, en dan op de IJfeltoren op je knieën gaan.

Of een vliegtuigje regelen met een spandoek erachteraan.

etc....

Ik heb mijn man ook ten huwelijk gevraagd maar als ik het nog een keer mocht doen, zou ik het anders doen. ;)

Hou je ons op de hoogte? Wanneer ben je het van plan?

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zie dat je een kindje hebt van 9 mnd. Of je laat je vriend je kindje verschonen/ in bad doen en laat een rompertje maken met: " Papa, wil je met mama trouwen?"

Deel Deze Pagina