Vorige maand was ik zwanger, maar helaas werd dit een VMK. Ik had toen wel na de innesteling dat ik steeds meer begon te ruiken. Ervoor rook ik altijd heel slecht, minder dan andere mensen. Ik werk op een kdv en ik rook dan bijv. niet als er een poepluier was. Toen het mis is gegaan werd het ruiken iets minder, maar nog altijd meer dan ervoor. Nu in de volgende ronde ruik ik weer veel meer. Het lijkt me dat ik me dit niet kan inbeelden, want ook vaak als ik er niet aan denk, dan ruik ik opeens weer heel sterk wat. Ik ruik nu bijv. heel sterk de geur als ik langs een cafe fiets, of ik ruik 't als iemand voor mij parfum op heeft etc. Laatst werd ik ook echt misselijk van een geur, toen ik kikkererwten aan 't koken was. Maar toch blijven de testen negatief. Herkent iemand dit? Waar kan dit nog meer mee te maken hebben? Is er dan toch iets qua hormonen veranderd oid? Ik vind dit echt zo raar! Wel fijn hoor om opeens meer te ruiken, maar van niets naar zoveel is wel apart.
Ik ruik ook nog steeds meer dan mijn partner, idd niet meer zo sterk dan toen ik zwanger was, maar het is nog steeds aanwezig
Thnx voor je reactie Oke, dat kan dus gewoon nog even zo blijven.. Wel apart vind ik dat! Was bij mij ook maar zoo kort. Wel fijn dat ik niet de enige ben, want begon te twijfelen of 't niet ergens anders aan ligt oid.
Hoi, Ik bleef het ook houden na mijn miskraam. En het werd bij mijn tweede zwangerschap (drie maanden later) ook niet sterker ofzo. Ook had ik het dat ik toen ik de eerste keer zwanger was een ijzersmaak in mijn mond had, die daarna steeds bij menstruatie weer terugkwam. Ook bij mijn tweede zwangerschap. Inmiddels is het HCG nog maar 14 (zie handtekening), maar ik ruik nog steeds meer dan ik zou willen. De ijzersmaak is wel weg. Groetjes Patricia