Hallo allemaal, Er is toch zo iets leuks gebeurd vandaag! Ik moet het gewoon even vertellen Ik ging vandaag samen met mijn dochtertje mijn zus van haar werk afhalen. Wij stonden een meter of 7 bij de uitgang van het kantoor waar mijn zus werkt vandaan. Louke was een beetje de blaadjes van een klimop aan het bestuderen terwijl ze lekker in mijn armen hing toen mijn zus plots naar buiten kwam en naar ons riep: "Loulou!" riep ze. En daarop schoot het hoofdje van Louke naar de richting waar de stem van mijn zus vandaan kwam. "Loulou! hallo!" riep mijn zus weer. Je zag Louke zoeken naar mijn zus En toen Louke haar zag, toen begon zij wild met haar beentjes te trappelen, gooide haar armpjes omhoog terwijl ze naar mijn zus keek en slaakte een meest overweldigend vreugde kreetje-lachje-schreeuwtje-ietsje Mijn zus en ik konden onze ogen niet geloven! Ik was sprakeloos en mijn zus knikte lichtjes door haar knieën, sloeg haar handen op haar wangen en riep compleet ontroerd: "JUUUTTT! ZE HER-KENT ME!" Wat een doorbraak, wat mooi zoiets! Die vergeet ik nooit meer. Joeja
aaa lief hoor geniet ervan het zou nu wel vaker gebeuren en het blijft elke keer weer leuk en lief liefss
moooi! Echt van die geluksmomentjes he... Vandaag haalde ik Lize op van het kdv, ik zag haar al door het glas, ik liep naar binnen, ze zag me en ze tijgerde onmiddellijk breed lachend op me af, en toen ze vlak bij me was deed ze 1 armpje omhoog (til me op!). Ik kon wel janken!
Heerlijk he, dat soort momenten. Ik vind het ook elke ochtend weer super als ik m'n meisje uit bed haal, zodra ik de klamboe opzij schuif en ze me ziet....grote grijns, trappelen, druk doen..en zodra ik haar oppak legt ze meteen dr snoetje tegen m'n gezicht aan. Heerlijk wakker worden zo!