Wat laat je of doe je extra om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gemma79, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wij willen graag zwanger worden.
    Jullie ook!
    Zijn er bepaalde dingen die je nu laat ( bv. roken ofzo ) of juist wel doet ( meer vrijen ofzo ) om zwanger te kunnen worden?
    Wij aten altijd al biologisch, drinken en roken niet, letten op ons gewicht, eten goed verse groenten en fruit, vrijen met grote regelmaat en proberen verder zo gezond mogelijk te leven.
    Wat doen jullie, of juist niet???

Groetjes gemma

2. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Wij zijn beide slechte fruit eters. Koop het wel regelmatig, maar kan het vaak ook weer weggooien. Nu haal ik van die verse fruitdrankjes. 100% fruit, die zijn er in verschillende smaken en die vinden we beide lekker. Zo krijgen we toch onze vitamientjes binnen. Drinken doe ik ook niet, behalve als ik ongesteld ben, omdat ik dan zeker weet dat er geen kindje in mijn buik aan het groeien is. Ik houd me cyclus goed in de gaten en inderdaad meer vrijen in de vruchtbare periode. De rest is allemaal hetzelfde gebleven en ik heb vanmorgen voor de eerste keer positief getest...;)

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    extra vitimienen
    en Etos Zwanger Worden geslikt

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Multivitaminen met foliumzuur slikken, visoliecapsules om mijn LF weer normaal te krijgen, nu na de MK.
    Ik drink niet, (alleen als ik ongesteld ben), roken deed ik toch al niet.

@kannietwachten: je weet dat die fruitdrankjes niets toevoegen qua vitaminen? Doordat het fruit geperst is, krijg je vooral heel veel suikers binnen, (die ontstaan extra tijdens het persen), waardoor die drankjes vooral dikmakers zijn.
    Als alternatief voor dingen als sinas, dubbelfris of limonade zijn ze overigens weer wel een meerwaarde, maar enkel dan. Als je ze als ontbijt gebruikt, kun je toch beter een volkoren boterham pakken! ;)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gefeliciteerd trouwens! :)

6. Victoria25

1 feb 2011
    47
    0
    0
    Gewoon gezond en gevarieerd eten lijkt mij logisch!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik was voor ik stopte met de pil alweer begonnen met vitamines+foliumzuur. Verder heb ik de red-bull laten staan, tenzij is ongesteld was. Wel iets meer geklust als normaal.

Succes!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heb als extra alleen etos zwanger worden geslikt.....verder niet extreem meer seks gehad en heb gewoon alcohol gedronken ( nu niet meer uiteraard )

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    foliumzuur slikken
    cyclus in de gaten houden (slijm, bmm enzo)
    vaker vrijen in de vruchtbare dagen
    drinken en roken doe ik normaal ook al niet

vriendjelief minder met de laptop op schoot

verder allebei gezond leven en eten (maar dat doen we normaal ook)

(en 3x 1e ronde zwanger geweest...)

10. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik geeft het eerlijk toe ik ben gek op bier en op camel. Maar ja de 2 ergste dingen die er zijn om te doen. Dus sonds 16dec gestopt met roken en aan het minderen met de drank.

Ik ben folium gaan slikken en eet normaal. Ik geef ook toe ik hou alleen van lekker eten (ken ook maar weinig mensen die houden van vies eten). Maar wel gezond natuurlijk altijd al gedaan.

Groetjes

Marinka

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik stopte met roken, slikte foliumzuur, ovulatietesten, maar verder niks minder tot de posi test.

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik slik VSM puur mama, verder niets bijzonders.
    Wij eten sowieso al gezond en regelmatig;)

13. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik slik VSM puur mama en VSM visolie.
    Verder heb ik deze maand ovulatietesten gedaan en let ik op het slijm en tijdens de vruchtbare periode extra ''klussen''.

14. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik ben gestopt in overleg met de HA met medicijnen of ben andere gaan gebruiken.
    Ik slik Etos zwanger worden. Eet veel groeten en fruit.

15. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik heb niks extra's gedaan ik was een half jaar gestopt met roken, maar elke keer werd ik het niet. Was net weer volop aan het roken (8ste maand) toen ik erachter kwam, dus heb geen sigaret meer aangeraakt sinds ik weet dat ik zwanger ben.

16. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    klinkt stom en het is onzin, maar heb geen prettig gevoel meer bij hele strakke broeken. Ik denk dan; stel dat ik misschien zwanger ben dan druk ik iets plat of stuk;).
    Verder probeer ik gezonder te eten, (schaam) in ieder geval 1 stuk fruit per dag.
    Ik slik wel vitamine bij.

17. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik heb dat met bukken wat dan als ik het er per ongeluk uit bruk ofzo :(

18. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik probeer gezonder te eten en genoeg vitamientjes binnen te krijgen. Niet makkelijk... Ik rook niet meer en drink een stuk minder. Hoewel dat afgelopen weekend mis ging toen we op een leuk feestje waren. Volgens mijn vriend hoef ik me daar niet zo'n zorgen om te maken, maar dat doe ik nu stiekem wel.

Verder slik ik foliumzuur.

19. MBeeb

MBeeb Lid

8 jul 2010
    68
    0
    0
    Ik ben gestopt (al bijna een jaar;)) met roken, drink alleen als ik ongesteld ben een wijntje. Slik etos zwanger worden capsules. Sinds 3 maand temp ik en we eten redelijk gezond. Daarnaast loop ik hard en wandel ik regelmatig.

20. Chai

Chai Niet meer actief

Ik rookte wel eens voor de fun een Black devil, die heb ik opgerookt en nooit meer nieuwe gekocht. Alcohol heb ik ook laten staan, al dronk ik er al niet meer dan 2 glazen per week van. Ik ben Etos zwanger worden gaan slikken en extra gezond gaan eten. Sex is gewoon hetzelfde gebleven, wanneer we zin hadden dus gewoon verder nergens rekening mee gehouden en alles lekker relaxed gehouden. Ben de tweede ronde zwanger geraakt. :)

Deel Deze Pagina