Wat laat je of doe je extra om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gemma79, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wij gaan na de carnaval aan de klus. dus dan stoppen we met roken (heeel slecht na de bevalling namelijk weer begonnen.. (vorige zwangerschap niet gerookt) ook drink ik vanaf dan alleen als ik ongi ben en eet buiten de ongi ook geen rood vlees, pate enz enz.. fruit probeer ik ook maar ben ik niet zo goed in hihi

2. Joylinn

Joylinn Actief lid

21 feb 2011
    466
    0
    0
    Intern Accountmanager
    Utrecht
    ik slik foliumzuur en drink minder alcohol, 1 glas per week een wijntje.
    ik hou mijn cyclus in de gaten en vrijen dan extra, we vrijen gemiddeld 3 keer per week. (man heeft drukke baan, en we hebben een peuter rondlopen dus het schiet er nog weleens bij in ;))
    ik rookte al niet en ga donderdag zwangerworden capsules bij de Etos halen, heb positieve reacties gelezen op dit forum, kan in ieder geval geen kwaad lijkt me.

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik slik centrum materna en we klussen elke dag! verder lust ik niet veel gezonde dingen en lust ik alleen chocomeld 7 up en cola. maar mag je dit niet meer drinken als ze zwagner wilt worden? ik lust bijna geen fruit dus weet niet wat ik moet drinken??

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Mag je geen chocomel meer drinken als je zwanger wilt worden of pas als je ook echt zwanger bent?

Ik heb soms van die aanvallen,sinds ik gestopt ben met de pil, dat ik ineens helemaal verslaafd ben aan chocomel, op die momenten drink ik het heel erg veel en de rest van het jaar bijna niet. maar als je het idd niet mag drinken (of minder) als je zwanger wilt worden....:D dan moet ik die aanvallen maar eens in bedwang gaan houden:cool:

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat is er mis met chocomelk? Bij mijn weten niets, toch zeker niet die je gewoon in de supermarkt koopt...

Ik heb eigenlijk nergens gelaten of gedaan, op foliumzuur slikken na dan. Roken en drinken doe ik sowieso al niet en we proberen gezond te eten.

Moesten we voor een tweede spruitje gaan, gaan we hetzelfde doen. ;)

6. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    nee weet nie of chocomel slecht is maar 7 up en cola wel toch? maar mijn vraag was of ik daar al rekening mee moet houden? want anders leef ik strax op chocomel haha. geen idee wat ik anders lust?

7. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    7up en cola is niet bepaald gezond nee, vanwege de vele suikers en cafeine. Maar schadelijk is het niet hoor, zolang je het maar met mate gebruikt.

8. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    * multivitaminepillen
    * gezond eetpatroon / weinig frisdrank
    * temperatuur bij houden
    * ovulatietestjes (sinds vorige maand)
    * en natuurlijk een beetje extra quality-time met m'n mannetje :D

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik slik nu dagelijks foliumzuur en etos multi zwanger! Voor de rest laat ik niet echt iets. Maar ik ben ook geen roker en ook niet echt een drinker.
    @Kannietwachten: Ik las dat je voor het eerst positief hebt getest. Betekent dit dat je zwanger bent? Zo ja van harte gefeliciteerd!

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Gefeliciteerd kannietwachten!!! ;)
    Hoe voel je je?? hoop dat je niet al te misselijk bent :)

11. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik ga nu voor de tweede maand aan de Etos zwanger worden pillen en merk wel dat mn cyclus iets korter is geworden... Nou had ik al niet te klagen met 32 dagen, maar iets korter mag natuurlijk best!
    Ook las ik net iets over Aloe Vera sap, dat dat voor mannen goed zou zijn, dus denk dat we dat maar even in huis moeten halen! Hahaha...
    Verder klussen we altijd wat extra rondom de vruchtbare dagen, maar dat is het wel zo'n beetje!
    Eigenlijk wil ik er zo min mogelijk mee bezig zijn, maar da's niet zo makkelijk he! Helaas...
    Ben in dec 2009 gestopt met de pil en was toen binnen 4 maand zwanger, maar helaas een MA gehad na 10 weken.
    En had de hoop dat ik dus nu weer zo snel zwanger zou worden, maar helaas...
    Hopelijk helpen de pillen en het sap!!!
    Groetjes Pasjuh.

Deel Deze Pagina